Senaste nytt

8000 poäng för 3 vistelser 17/7 - 11/9

Homer

Medlem
  1. This offer is only valid for members resident in Sweden, Denmark, Norway or Finland.
  2. In order to benefit from this offer it is mandatory to subscribe once via this dedicated link: accorhotels.com/promo
  3. This offer is valid for staysfrom July 17to September 13, 2015 booked between July 15 to September 11, 2015,in one of the participating hotels.
  4. This offer entitles Le Club Accorhotels Loyalty members, regardless of their status, to benefit from earning for 1 stay of 2 nights and more = 1000 points, 2 stays of 2 nights and more = 2000 points, 3 stays of 2 nights and more = 5000 points in participating hotels worldwide.
Special offer : hotel Bangkok, Beijing, Dubai

(Att 8000 poäng motsvarar €160 Euro är enligt min åsikt en halvsanning eftersom man inte
kan boka de lägsta priserna med poäng)
 

lillemannen

Medlem
(Att 8000 poäng motsvarar €160 Euro är enligt min åsikt en halvsanning eftersom man inte kan boka de lägsta priserna med poäng)

Räknas inte poängen av i block av 2000p = 40€ vid betalning? Så gjorde jag i alla fall på mina hotell runt i Nya Zealand och Bali.
 

dino_81

Medlem
Bra kampanj!

Hoppade på förra gången de hade en liknande kampanj men då räckte det med tre stays a en natt.
 

lillemannen

Medlem
En undran när man kvalificerar sig till nästa level, så gäller den sedan i 1 år från du har uppnått den leveln. Inte som andra program man har start datum när man blir medlem + 1 år. Eller?
 

Homer

Medlem
Nja vet inte, sitter och skall boka till Salzburg nu och kan välja om jag vill lösa in eller inte mina poäng.

Kanske det men för de lägsta priserna, typ 40-50% rea, får man det här meddelandet.

Accor Sale.jpg


Eller så kan det tom stå i rate beskrivningen
SUPER SALE: 40% off your hotel room and free breakfast!
Book by 28 November 2014 to enjoy 40% off your hotel room and we'll offer you free breakfast for two.
No cancel, no change rate*
Breakfast included
Le Club Accorhotels points cannot be redeemed against this rate



Jag har i varje fall aldrig lyckats betala reapriserna med poäng.
 

Homer

Medlem
Du kan alltid printa voucherserna och använda de vid utcheckning. Inga problem alls, oavsett rate. Funkar även för spend

Går inte för reapriserna som alltid ska betalas betalas i förskott.


Står tom i reglerna

Can I prepay for my stay online using my Le Club Accorhotels rewards hotel voucher ?
Payment using Le Club Accorhotels rewards hotel vouchers can only be made at the hotel.
A voucher can not be used to fully or partially prepay for a stay or to guarantee a reservation.

Your questions about the Accor group hotel loyalty program
 
Last edited:
Toppen