Senaste nytt

Lugnt och trevligt resmål för Frugan + 7 åringen?

FF#1

Medlem
Funderar på att skicka iväg frugan och den äldre i 3-4 dagar i början av augusti.
De vill någonstans där det är lugnt och skönt, enkelt att ta sig dit. Det bör gå att bada i havet eller om det finns hotell med bra pool.

Eller till någon storstad med en intressant nöjespark för en 7 åring kan vara av intresse

Gärna till SAS destination så jag kan bränna lite EB poäng.

Några idéer?
 

Timotey

Medlem
Malta, lugnt och skönt och till och med jag badar i havet i augusti på Malta.
Radisson St:Julian har bra pool också
 

Agö

Medlem
Vad sägs om Bristol? SAS flyger direkt från Arlanda måndagar och fredagar. Sedan tåg/hyrbil ned till Devon eller Cornwall. Massor att göra, massor att se - även för barn. Den enda nackdelen är väl det brittiska vädret.
 

FF#1

Medlem
Hittade inte några EB resor till Malta, det verkar vara LH och diverse annat code share och andra bolag.
Ska kolla lite på södra england, men då har vi ju det där med vädret... :)

Fler förslag?
 

Timotey

Medlem
Billund är mitt andra förslag, ingen storstad direkt, men väl Legoland och Aquadome. Till och med jag vill åka dit och leka trots att jag snart är 30. Billiga bonusbiljetter, direktflyg och massa skoj
 

FF#1

Medlem
Billund är mitt andra förslag, ingen storstad direkt, men väl Legoland och Aquadome. Till och med jag vill åka dit och leka trots att jag snart är 30. Billiga bonusbiljetter, direktflyg och massa skoj

Billund är klockrent, men där har jag och dottern varit här om året.
 
Toppen