Senaste nytt

Behöver en natt på Hilton före 23/6...

Behöver en natt på Hilton före 23/6 för att komma upp till Guld igen.
Har ni tips på hilton som är billiga utöver Warszawa? Var nyss där en längre tid. Tar gärna och åker till en annan stad.

Gärna en stad dit man kan flyga rätt billigt då enda syftet i stort sett är ett stay på Hilton.
Kan åka vilken dag som helst fram till 13 Juni. Måste vara tillbaka i Sverige senast 14 Juni.

Efter 14 Juni kan jag bara resa 20-21 Juni.
 
Last edited:

Jonas C

Medlem
Hmm Hilton hotell i Polen är väl generellt de billigaste. Krakow eller Gdansk möjligtvis? Den förstnämnda bör man kunna ta sig till med någon billig Wizzair eller Ryanair flygning, och till Gdansk finns det SAS ungdomsbiljetter. Alternativt så brukar hotellen i Liverpool vara billiga. Eller så finns Hilton Dublin Airport. Bägge går att nå för dryga tusenlappen med SAS ungdom.
 
Hmm Hilton hotell i Polen är väl generellt de billigaste. Krakow eller Gdansk möjligtvis? Den förstnämnda bör man kunna ta sig till med någon billig Wizzair eller Ryanair flygning, och till Gdansk finns det SAS ungdomsbiljetter. Alternativt så brukar hotellen i Liverpool vara billiga. Eller så finns Hilton Dublin Airport. Bägge går att nå för dryga tusenlappen med SAS ungdom.

Tack för tipsen, Hilton T5 i London låg på 82£, Liverpool fanns det för ca 63£ och Gdansk kostar 195 zloty så det var ju helt ok.
Får kika mer ingående på flyg imorgon!

Var nyss i Warszawa och Krakow så tar gärna något annat men i värsta fall blir det väl Hampton by Hilton Airport i Warszawa, var bra värde för pengarna.
 

gdaily

Medlem
Kan du inte förbetala en natt på något Hiltonrum i världen och ha vännen Kalle Kula med på bokningen? Kalle checkar sedan in före dig...
Jag kan tänka mig att många här kan tänka sig att ställa upp att sova en natt åt dig :)
 

Hylve

Medlem
Hilton Helsinki Airport €87 13-14 Juni.
Kan flyga dit med Finnair för ca. 1500SEK - landa 22.40, sova och sen vara tillbaka på Arlanda 08.00 morgonen efter :)
 
Toppen