Senaste nytt

Ledtid på nytt Flying Blue-kort?

BoBo

Ny medlem
Hur långt tid tar det egentligen att få ett nytt kort hemskickat?

Har väntat över en månad nu...
 

Concorde

Founding Member
Upp till två månader är inget ovanligt. Jag väntar också :) Enligt info från Flying Blue blev Status Matchningen en överväldigande succe, varav backloggen med kort lär vara lång. Patience is a virtue ;)
 
Last edited:

Roger J

Medlem
Jag fick Platinum... Har begärt nytt kort på Flyingblue-hemsida också. Behövs om inte annat för att matcha till Lufthansa SEN :)
 

MarcusC

Medlem
Inget kort i sikte här heller..får väl se om AF/KL lyckas få ut några kort...innan de slutar gälla ;)
 

Jacob

Medlem
Och äntligen har mitt Flying Blue guldkort dykt upp! Började bli lite tröttsamt att åka runt med en papperskopia på kortet utskrivet från hemsidan.

Två baggagetaggar hade de lagt med också, lite bättre kvalité än SAS EBG taggarna med remmar i läder istället för plast.

Även en kupong med extrapoäng om man bor på Concorde hotels.
 

Concorde

Founding Member
Då lär mitt Platinum dyka upp vilken dag som helst. Fick mitt LH sen paket igår. Tog 4 veckor från att jag signade upp mig för matchningen. Flög för tre veckor sedan.
 

MarcusC

Medlem
Fortfarande inte fått mitt mitt nya kort. Kan det bero på jag inte flugit med KL/AF sen matchningen....men känns verkligen lite kass att behöva vänta över 2 månader på sitt kort. Får väl skicka ett mail och påminna dem..?!
 
Toppen