Senaste nytt

Märklig krönika i Aftonbladet

Alf

Medlem
Håller med dej @Jonas C. Den ligger ju på amatörnivå och jag förstår inte heller vart man vill komma med artikeln eller vem den vänder sej till.
 

sembl

Medlem
Då det är en av mina siter som jag blockar i router och läsare så misstänker jag att den innehåller lika mycket fakta som "Lill-Babbs bröt stortån" De skall sälja klick och lösnummer inte kvalitativa nyheter.
 

Impendill

Medlem
"Expertens guide: Så kan du flyga gratis"
Rätta mig om jag har fel, men gratis kan det väl aldrig bli även om det skulle vara så att du får ärva 1 000 000 poäng?
Finns det något bonusprogram där man inte behöver betala avgifter såsom skatter och flygplatsavgifter m.m?
 

bnr

Medlem
Vad yrar han om egentligen? Halva krönikan verkar handla om folk som reser på ID-biljetter, andra halvan om att det är kul med bonuspoäng?
Aftonslasken i sitt esse...
Tack för underhållningen @Jonas C
 

fcx

Medlem
"Expertens guide: Så kan du flyga gratis"
Rätta mig om jag har fel, men gratis kan det väl aldrig bli även om det skulle vara så att du får ärva 1 000 000 poäng?
Finns det något bonusprogram där man inte behöver betala avgifter såsom skatter och flygplatsavgifter m.m?

Jag skulle kunna antyda att bruket av begreppet "gratis" och tidningens politiska färg hänger ihop, men det här är fel forum för det...
 
Toppen