Senaste nytt

Resturanger i New Orleans, vilken är just din favorit?

rvarttinen

Medlem
Inom kort bär det av till New Orleans, det var 15 år sedan sist, så en hel del har nog hänt sedan dess. Är det fortfarande en kulinarisk upplevelse att åka till stan'? Har du någon, eller några favoriter? Och vad är det som är speciellt med denna /dessa?
 
Last edited:

flum

Medlem
ooh, det här blir spännande. Lite i samma sits som du då NO är en av mina absoluta favoriter men jag har inte varit där sedan 2004, dvs före Katrina.
 

rvarttinen

Medlem
ooh, det här blir spännande. Lite i samma sits som du då NO är en av mina absoluta favoriter men jag har inte varit där sedan 2004, dvs före Katrina.
Du kanske har några favoriter från 2004 som kanske är värda att kollas upp nu 2015?
Planen är att bo på W, så "Whatever/Whenever" kommer kunna verifiera valen på plats ... :)
 
Last edited:

flum

Medlem
Du kanske har några favoriter från 2004 som kanske är värda att kollas upp nu 2015?
Planen är att bo på W, så "Whatever/Whenever" kommer kunna verifiera valen på plats ... :)
tyvärr inga namn, i NO brukade jag mest strosa omkring och ta något som kändes bra, gick sällan fel.
 

HON-II

Medlem
Commander's Palace (lite utanför down-town området) är en stor favorit. Mycket trevlig miljö och en utmärkt Creole meny. Rekommenderas.
 
Toppen