Senaste nytt

Få en øjenoperation og tjen 30.000 EuroBonus point

Jeg så denne i Børsen og tænkte det måske kunne være interessant for nogen her:
Børsen.jpg
 

Bibinski

Medlem
Jag skulle iofs inte rekommendera någon att välja kirurg efter vem som betalar mest EB-Poäng :p I övrigt så rekommenderar jag alla som går i tankarna att genomföra en sådan operation att köra- enormt skönt att kunna se vart fan man vaknat på morgonen :D
 

pep

Medlem
Optikere har fanden skabt.. De mest kraevende oejenoperationer koster max. 100 usd her i Vietnam (Government or semi-privat Hospitals). Tandlaegeregningen er 3% af hvad jeg betalte i Danmark og Sverrig! Mit firma foreslaar en Health Insurance med Internationalt Klinik hvor jeg kun skal betale 20%. Men det bliver immervaek 4000 USD per aar. For den pris kan jeg faa nyt hjerte og hjerne her....
 

Valley

Medlem
Gillar texten "generende kontaktlinser"
Vad är det jag missat? Sätter danskar kontaktlinser någon annanstans?
 

Valley

Medlem
Optikere har fanden skabt.. De mest kraevende oejenoperationer koster max. 100 usd her i Vietnam (Government or semi-privat Hospitals). Tandlaegeregningen er 3% af hvad jeg betalte i Danmark og Sverrig! Mit firma foreslaar en Health Insurance med Internationalt Klinik hvor jeg kun skal betale 20%. Men det bliver immervaek 4000 USD per aar. For den pris kan jeg faa nyt hjerte og hjerne her....
Kanske det som behövs, byta hjärna, för att dra till Vietnam för ögon- eller tandvård.
Håller mig allt på hemmaplan för dylikt, om det skulle bli aktuellt
 
  • Gilla
Reactions: pep
Toppen