Senaste nytt

Liverapport: New York - Stockholm i SAS Business class (Nya Kabinen)

Först i kö vid incheckning när den öppnade. Kommer fram och frågar direkt om uppgradering och får två val: 250USD eller 25000 eurobonus poäng. Jag valde att betala cash då jag ska spara mina poäng för den här gången.

image.jpg


image.jpg


image.jpg

Smidigt genom säkerhetskontrollen, fast track fanns för Star Gold, business och first passagerare. Man har åkt igenom USA ett par gånger vet man hur man gör i säkerhetskontrollen. Det fick jag också påvisat av en av TSA personalen när han sa: Thanks for a speedy process! :)

Nu har jag slagit mig ner i Lufthansa Senator Lounge.

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg

Ca 3 timmar till avgång!
 

jsn

Medlem
Vilken IPA är det de har på tapp?
Får se om vi möts i höjd med Arlanda i morgon bitti då... Det är inte helt ovanligt att jag möter SAS NY-kärra när jag skall in till jobbet på mornarna och den skall precis landa. Den här gången är jag lätt att känna igen, har en orange mini som lånebil just nu - vinka om du ser mig ;)
 

henkedio

Medlem
Mycket trevlig lounge som jag besökte förra sommaren. Går bra att beställa skumpa av personalen. Satt där helt själv med min fru och kollade på fotbolls-vm. Blev väl omhändertagna.
 
Mycket trevlig lounge som jag besökte förra sommaren. Går bra att beställa skumpa av personalen. Satt där helt själv med min fru och kollade på fotbolls-vm. Blev väl omhändertagna.
Har ju suttit är i 1,5 timme och du säger först nu att de finns champagne o_O Det gick smidigt fick ett glas serverad till min sittplats. Lufthansa är generösa och bjuder på chips också :D

image.jpg
 
Vilken IPA är det de har på tapp?
Får se om vi möts i höjd med Arlanda i morgon bitti då... Det är inte helt ovanligt att jag möter SAS NY-kärra när jag skall in till jobbet på mornarna och den skall precis landa. Den här gången är jag lätt att känna igen, har en orange mini som lånebil just nu - vinka om du ser mig ;)
River house IPA sitter på tappen!

Jag lovar att hålla utsikt efter dig!
 

henkedio

Medlem
Har ju suttit är i 1,5 timme och du säger först nu att de finns champagne o_O Det gick smidigt fick ett glas serverad till min sittplats. Lufthansa är generösa och bjuder på chips också :D

Visa bifogad bild 34800

Vilken tur jag skrev då, i somras hade de en väldigt trevlig rom som jag så småningom beställde hem på systemet. Tyvärr är den redan uppdrucken, och namnet försvann på vägen. Men kolla gärna i baren.

Edit: Jag ser den på bilden, längst till vänster av alla flaskor.
 
Vilken tur jag skrev då, i somras hade de en väldigt trevlig rom som jag så småningom beställde hem på systemet. Tyvärr är den redan uppdrucken, och namnet försvann på vägen. Men kolla gärna i baren.

Edit: Jag ser den på bilden, längst till vänster av alla flaskor.

Bra skulle precis resa mig upp ur fåtöljen och fotografera alla flaskor separat :rolleyes: det hade varit en syn de!

Den längst fram säger du? Lilla knubbiga?
 
Toppen