Senaste nytt

Qatar Airways flyger Airbus A380 till Bangkok från januari 2015

Jacob

Medlem
Nyligen satte Qatar Airways sin nya Airbus A380 i trafik på linjen mellan London Heathrow och Doha. Paris CDG kommer härnäst och nu är det även klart att Bangkok kommer börja trafikeras med Airbus A380 från 5 januari 2015 på en av Qatar Airways fyra dagliga flygningar mellan Doha och Bangkok. Flyget avgår från Doha kl…
 

Nickair

Medlem
Flög med detta plan i mars(business class) och de var en upplevelse, hade seat 22K och de var alldeles nära baren;)
 
  • Gilla
Reactions: Gus

MartinH

Medlem
Flög med detta plan i mars(business class) och de var en upplevelse, hade seat 22K och de var alldeles nära baren;)
Var det bra med närheten till baren tycker du? Jag tänker att det kanske var mycket spring till bar/toa? Jag har en kommande flygning med Qatars A380 och kan inte bestämma mig vart jag skall sitta...
 

Voyageur

Medlem
Var det bra med närheten till baren tycker du? Jag tänker att det kanske var mycket spring till bar/toa? Jag har en kommande flygning med Qatars A380 och kan inte bestämma mig vart jag skall sitta...

Längre ifrån baren helt klart! Varför sitta nära den och riskera massa oljud när du kan sitta några rader längre fram bara. Om jag förstått det rätt så är det inte mycket mer än ett skynke mellan baren och första raderna. Det blir ju inte långt ens i en A380 att promenera till baren ;)
 

Nickair

Medlem
Martin H
Jag var ensam i baren hela tiden, såg endast en passagerare där och de var ca 2 timmar innan landning i Bangkok, för mig var de en bra plats att sitta på och jag kommer boka samma plats nästa gång om de bara går.
MVH Nickair
 
  • Gilla
Reactions: Gus

Nickair

Medlem
Voyageur
Det stämmer, det är inte långt att promenera till baren även om du sitter långt fram, men några problem med spring till toaletterna upplevde då inte jag i alla fall, men de kan ju ändras från gång till annan.
 

Nickair

Medlem
Måste säga att alla flygresor jag flugit med Qatar business class har varit otroligt lugna, inget spring inget störande oljud så jag kommer fortsättningsvis att anlita detta bolag! bifogar en bild med deras dreamliner seat 5K

10302093_883089031729253_3095609952488545657_n.jpg
 
Last edited by a moderator:
Toppen