Senaste nytt

Los Angels tips på bra hotell

ErikLi

Medlem
Skall en weekend till LA i sommar och är sugen på ett bra hotell, funderade lite på
The Peninsula Beverly Hills, någon som bott där?. Är helt öppen för förslag (även i andra stadsdelar)
 
Last edited:
A

Aurora

Guest
The mondrian i hollywood-området var sykt bra når vi var der i fjorhøst.
 

Totopez

Medlem
Fundera över vad ni vill göra och se, och välj sedan hotell efter stadsdel. Ingen idé att bo i Hollywood om ni mest tänker hänga i Santa Monica, särskilt inte om det bara är en helg. Jag gillar Loews, både Hollywood och Santa Monica. Oh drömmer lite om Four Seasons...
 

thh

Medlem
Jag tycker att Downtown dagtid är helt okej, kvällstid är det som centrum i många Amerikanska städer med många fattiga människor som hänger i klungor, det finns dock en hel del hemlösa på Venice Beach också kvällstid, särskilt längst strandpromenaden men jag har aldrig känt mig hotat när jag gått längst den ens ensam sena nätter.

Vad vill du göra i LA så tror jag du kan få bättre tips?
 

flum

Medlem
Fundera över vad ni vill göra och se, och välj sedan hotell efter stadsdel. Ingen idé att bo i Hollywood om ni mest tänker hänga i Santa Monica, särskilt inte om det bara är en helg. Jag gillar Loews, både Hollywood och Santa Monica. Oh drömmer lite om Four Seasons...
Four Seasons är trevligt där ingår gratis limo (RR) :p image.jpg
image.jpg image.jpg


image.jpg
 
Last edited:

Svenska73

Medlem
Också intresserad på feedback. Åker i oktober och funderar på Montage, Beverly Hills Hotel eller Bel-Air. Målsättning är poolhäng och shopping.
 
Toppen