Senaste nytt

Erfaringer med Qatar Airways "Official Holiday Stopover Package"?

Jeg kigger på muligheden for at booke en billet med Qatar Airways til Singapore, i den forbindelse vil jeg gerne have 1-2 dages stopover i Doha.

Stopover er ikke tilladt på Qatars kampagne priser hvis man ikke køber en Official Holiday Stopover Package - findes der nogen her som har booket en sådan pakke eller har oplysninger om hvad det indebærer og koster?
 

Dr. Miles

Expert
Jeg kigger på muligheden for at booke en billet med Qatar Airways til Singapore, i den forbindelse vil jeg gerne have 1-2 dages stopover i Doha.

Stopover er ikke tilladt på Qatars kampagne priser hvis man ikke køber en Official Holiday Stopover Package - findes der nogen her som har booket en sådan pakke eller har oplysninger om hvad det indebærer og koster?
Det går att kolla priser på denna sida.
Qatar Stopover | Qatar Airways Holidays

T ex 2 nätter för 2 vuxna kostar från 230 USD (ej per person)
 

segra

Medlem
Bodde på Oryx Rotana 3/11-4/11-2012 (Fel antal dagar I tidigare inlägg)
Betalade 1900 Skr/natt med frukost och sightseeing. (Busstur runt Doha)
I övrigt ett bra hotel.
 
Jag bokade ett sådant paket på vägen till Maldiverna 2012. Det blev en Desert Safari med övernattning för 2 vuxna och 2 barn. Vi var där i maj och det var för varmt på natten, så boka inte övernattning om det inte är på vintern. Däremot var det super att åka jeep i öknen! Barnen hade superkul och jag med. Det var bara frun som var sådär road:)
 
Toppen