Senaste nytt

TÄVLING +Ny SAS rea (boka senast 21 April 2015)

Homer

Medlem
Boka senast: 21/4. Res: inrikes/Europa 15/5 - 29/2 2016, USA: 28/4 - 19/6 + 11/8 - 12/12, Asien: 28/4 - 19/6 + 29/9 - 12/12 (Hong Kong: 29/9 - 12/12).

Rea.jpg
 

Homer

Medlem
Sen har de en tävling där man kan vinna 200kr + resa till Hong Kong (står inte i vilken klass)
Adoveo - Start Campaign


Hur går tävlingen till? Tre sätt att vinna!
Vinn 200kr att resa för
Tävlingen går ut på att svara på frågorna med rätta svar på så kort tid som möjligt. De
trettiofem (35) personerna som varje dag har den snabbaste tiden när tävlingen går ut varje
dag vid midnatt, vinner 200 kr i digitalt värdebevis att resa för. Dessa värdebevis levereras via
mobilen eller via e-mail. Detta upprepas varje dag under kampanjens 9 dagar.
 
Last edited:
7,08 sekunder.... känns lite slött!

Lyckades få till 3 rätta svar på 1,65 sekunder ;) Vad har ni för bästa tid?

Då måste du bara random tryckt efter 100 försökt o fått alla 3 rätt ? :D

Pressat ner de till 4,23 sek

"bästa resultatet" är just nu 2 av 3 på 0,98 sekunder.... Men känns inte som om att dom kommer ta med ett sådant resultat i tävlingen (misstankar om användandet av bot).
 
Jag tokchansade på första och sen var jag snabb på knappen för de två andra ;)
Efter att ha sett om filmen 20 gånger är jag nere på 3,21 sekunder på 3 rätt av 3 möjliga. Tror jag stannar här!


I villkoren står de följande: "Kvalificerade tider är tävlingstider där ingen misstanke om fusk finns."

Känns som att din tid @Samosaguas är ett sånt när dom kan misstänka sånt, iof är det inte fusk men det borde finnas en gräns på hur många gånger man skulle få pröva.

Nu har dock den där filmen fastnat i huvudet....

Länk till Villkor: http://sas.ratataa.se/media/1/SAS_Tavlingsvillkor_2015.pdf
 
Last edited:

Samosaguas

Medlem
Efter att ha sett om filmen 20 gånger är jag nere på 3,21 sekunder på 3 rätt av 3 möjliga. Tror jag stannar här!


I villkoren står de följande: "Kvalificerade tider är tävlingstider där ingen misstanke om fusk finns."

Känns som att din tid @Samosaguas är ett sånt när dom kan misstänka sånt, iof är det inte fusk men det borde finnas en gräns på hur många gånger man skulle få pröva.

Nu har dock den där filmen fastnat i huvudet....

Länk till Villkor: http://sas.ratataa.se/media/1/SAS_Tavlingsvillkor_2015.pdf
Känns ju helt omöjligt för SAS att avgöra vad som är fusk eller inte. Jag chansade på första men svarade helt ärligt på de två följande frågorna. Såg bara filmen 10 gånger @simon_says91 ...
 
Känns ju helt omöjligt för SAS att avgöra vad som är fusk eller inte. Jag chansade på första men svarade helt ärligt på de två följande frågorna. Såg bara filmen 10 gånger @simon_says91 ...

Jag testade att klicka random och då blev tiden ungefär 1 sekund så antingen har du spelat 1000 gånger i brist på annat och till slut fått 3 av 3 eller så har du prickat in en rejäl dos tur direkt men att du hann läsa frågorna och fick 1.65, hahaha!

3.19 sekunder har jag, går väl att komma ner under 3 om man är snabb då det är samma frågor rätt ofta men 1.65 utan att chansklicka, knappast. ;)

Vill inte vinna en resa i SAS ekonomi men 200 SEK vore alltid bra att ha. :)
 
Last edited:

Samosaguas

Medlem
Troligt att du ens hann läsa fråga 2 och 3 om din tid är 1.65.
Jag testade att klicka random och då blev tiden ungefär 1 sekund så antingen har du spelat 1000 gånger i brist på annat och till slut fått 3 av 3 eller så har du prickat in en rejäl dos tur direkt men att du hann läsa frågorna och fick 1.65, hahaha!

3.19 sekunder har jag, går väl att komma ner under 3 och är snabb då det är samma frågor men 1.65 utan att chansklicka, knappast. ;)
Säger ju att jag chansade på första. Självklart läste jag inte frågorna. Det räcker ju att känna igen frågan och svaren och klicka rätt. Så svårt är det faktiskt inte.
 
Toppen