Senaste nytt

[Business Class] Stockholm/Göteborg-Singapore T/R, Turkish Airlines, 15.640 SEK inkl.

Dr. Miles

Expert
Mycket bra pris till Singapore med bra Business class produkt.
Pris gäller även avresa från Göteborg.

[Business Class] Stockholm/Göteborg-Singapore T/R, Turkish Airlines, 15.640 SEK inkl. skatter

STO/GOT-SIN T/R
Flygbolag: TK(Turkish Airlines)
Kabinklass: Business
Bokningsklass: J
Fare basis: JN1BX
Pris: 12.640 SEK + skatter ca 3.000 SEK
Min/Max stay: -- / 12 månader
Förköpskrav: 3 dagar
Stopover: 2 fria stopover i Istanbul
Boka senast: 2012-MAR-14
Gäller för utresa: t o m 2012-SEP-30
Återbetalning: Ja, 100 EUR
Ändring: Ja, 50 EUR per gång
Specialrabatter: följande rabatter gäller ej via online bokning.
  • 15% rabatt från baspriset för människor som är 60 år och äldre.
  • 25% rabatt från baspriset för människor med funktionshinder.
  • 40% rabatt från baspriset för Turkisk veteran.
Routing: Stockholm/Göteborg-Istanbul-(TK)-Singapore

Visa antal miles, tid och stor karta på Great Circle Mapper

Turkish Airlines Business class
Turkish_IST-BKK_03.jpg Turkish_IST-BKK_08.jpg

BusinessClass.se har testat Turkish Airlines Business class långdistans. Ni kan läsa artiklar här.

Om man har mer än 6 timmars transittid i Istanbul, kan man delta gratis sightseeing tour. Läs mer i denna tråd.
http://www.businessclass.se/star-al...ing-i-istanbul-naer-har-lang-transfertid.html


Poängintjäning:
 
Last edited:

Ubbe

Medlem
Svaret på hur man skaffar veteranintyg fanns dock inte i den tråden. Har jobbat ihop med turkar i snart 20 år är man veteran då??
 

Swisser

Medlem
AHO, verkligen en perfekt sammanställning du har gjort av detta erbjudande. All info om erbjudandet, hur det är att flyga med TK och hur många poäng man kan tjäna in de vanligaste A* FF-programmen. Mycket mer kan man inte önska sig att få veta.
 

Dr. Miles

Expert
Brukar Turkish Airlines ha riktiga business stolar till Stockholm och Göteborg?

Jag har flugit mellan Stockholm och Istanbul med Turkish Airlines bara två gånger, så är det inte pålitligt statistik.
Men båda gånger var sätekonfigurationen 3-3 med mittensäte blockerat. Mittensätet användes som avlastningsbord.

tk_europa_02.jpg tk_europa_01.jpg
 
Toppen