Senaste nytt

Nedgraderad till Best Western Platinum

Valley

Medlem
Där rök till slut mitt Diamond.
Tror inte jag kommer sakna det så värst mycket. Utomlands verkar det inte ge någonting tillbaka. Och när jag som bäst behövt använda deras "Rumsgaranti" har den aldrig gällt ändå.

Eller får man passa på att statusmatcha med HHG innan det också dör ut i nästa månad :)
 

flapps

Medlem
Lite lustigt, jag kollade min status precis och jag har varit Diamond sedan 2012 och nu ser jag att jag det står: utløpsdato for nivå. 31/01/2016
Man får väl tacka för den, man har ju inte bott många nätter på BW det senaste året...
 
Jag har mitt Diamon kvar dock matchade jag mitt i början av Juli förra året. Nu ser det dock ut som att jag skall tillbringa 6-7 veckor i Tranås under sommaren med jobbet så då lär de bli Best Western samtliga 30-35 nätter :D
 

DrKlas

Medlem
Jag blev också platinum 1 mars och fick mitt kort i måndags. Lite udda känsla att bli nedgraderad till platinum-nivå men jag bryr mig inte så mycket om det. Det säger ganska mycket om inflationen och kvaliteten på Best Western Rewards.
 
Fick också ett Platinum kort förra veckan. Kommer sakna hundringen de 10-15 nätter jag tvingas bo på BW pga enda hotell på orten.
 

jerixon

Medlem
Jag har mitt Diamon kvar dock matchade jag mitt i början av Juli förra året. Nu ser det dock ut som att jag skall tillbringa 6-7 veckor i Tranås under sommaren med jobbet så då lär de bli Best Western samtliga 30-35 nätter :D

Helt OK hotell i Tranås faktiskt :)
Finns väll kanske inte så mycket annat att välja på iof!
 

FF#1

Medlem
Tranås by night... Det låter ju som att du kommer att återkvalificera ditt Diamond efter de vistelserna.
 

Kricka

Medlem
Jaha, då är man BWR Diamond efter stt ha matchat HH Diamond. Har en
långweekend (arbete) bokad i på nått BW i Wien. Blir intressant att se om
de har någon form av "recognition". Någon som testat BW Premiere Harmonie ?
Hotellet får bra recensioner på TripAdvisor..
 
Toppen