Senaste nytt

Inofficiell BusinessClass.se Stockholmsträff lördagen den 21 februari 2015 kl. 16.00 --

Jonas C

Medlem
Då var man tillslut hemma efter en lång resa. Det var som vanligt en mycket trevlig kväll med många bekanta ansikten, såväl som ett par nya. Alltid lika kul varje gång, och jag ser fram emot nästa träff i mars! :)
 

fcx

Medlem
Tack för en trevlig träff igår. Tyvärr uppstod det lite problem vid utcheckningen, så de som missade att betala sin mat kan höra av sig till mig på PM så löser vi det diskret. Kvar blev:
* Hamburgare
* Boeuf Bourguignon + öl

DSC_0383.JPG
 

bnr

Medlem
Tack för en trevlig kväll! Första träffen för mig, blir definitivt många fler nu när man har sett att alla är minst lika trevliga i "verkligheten". :)
Verkar vara lite risky för plånboken med dessa träffar, spontanbokade ARN-CPH-ARN på onsdag (25/3) för att ta mig till träffen där tillsammans med @011430121, @Tommy och @IPC_Mataveri!
Ju fler, desto bättre, haka på om ni har möjlighet!

Vågar nästan svära på att jag och @011430121 skulle kastat in en bokning ARN-LHR-ARN också om det inte vore för att Silverkris-loungen på LHR T2 inte öppnat än. :p
 

doc

Medlem
Tack för en trevlig träff. Det var kul att jag ändå fick möjlighet att komma förbi eftersom jag inte kan komma i mars. Ser fram emot nästa träff! P.S. Jag har betalt för mig. ;-)
 
Toppen