Senaste nytt

Sänder Eurobonus ut Diamondpaket?

AntonL

Medlem
Precis nybliven EB Diamond, ställde frågan till SAS men fick så konstigt svar så kollar här istället.
Kommer jag automatiskt få något form av "diamond paket" innehållande nya bagetaggar, smartpass mm eller behöver jag själv beställa detta via Min Eurobonus sida på sas.se?
 

fcx

Medlem
Precis nybliven EB Diamond, ställde frågan till SAS men fick så konstigt svar så kollar här istället.
Kommer jag automatiskt få något form av "diamond paket" innehållande nya bagetaggar, smartpass mm eller behöver jag själv beställa detta via Min Eurobonus sida på sas.se?

Jag fick det inte, så ta och beställ på en gång. I värsta fall får du två uppsättningar...
 
Jag fick det inte, så ta och beställ på en gång. I värsta fall får du två uppsättningar...
Samma här, fick inget på EBG men sket i att beställa då jag bara var 1.5 mån ifrån EBD, vid EBD beställde jag samma dag kort och tags och smartpass. Inte fått ens ett "välkommen till EBD" brev eller epost från SAS. Det är som att de skiter fullständigt i när deras FFP medlemmar "levlar" helt och hållet
 

palmen

Moderator
Precis nybliven EB Diamond, ställde frågan till SAS men fick så konstigt svar så kollar här istället.
Kommer jag automatiskt få något form av "diamond paket" innehållande nya bagetaggar, smartpass mm eller behöver jag själv beställa detta via Min Eurobonus sida på sas.se?
Jag fick dubbla uppsättningar av bagagetaggar när jag blev diamond, kom en uppsättning med både diners och mastercard.
Har dock inte fått något specifikt paket med diamond-grejer från SAS.
 

mha321

Medlem
Jag fick ett paket - ett ovanligt trevligt för att vara SAS (men inget speciellt). Men det kanske bara var de som blev Diamond direkt när det infördes som fick det?

Sedan fick jag under ett par månader totalt 3st smartpass, vilket är extra roligt eftersom en hel del andra diamonds bara har fått gold smartpass :)
 

AntonL

Medlem
Jag fick ett paket - ett ovanligt trevligt för att vara SAS (men inget speciellt). Men det kanske bara var de som blev Diamond direkt när det infördes som fick det?

Sedan fick jag under ett par månader totalt 3st smartpass, vilket är extra roligt eftersom en hel del andra diamonds bara har fått gold smartpass :)

Det var ett sådant paket jag hade sett fram emot att få :(

Fick mail från SAS någon vecka innan jag blev Diamond där dom skrev "Snart har du diamantkort, boka fler resor nu"... med andra ord bara vanligt reklam mail.
Men nu när jag har blivit Diamond så har jag inte fått någonting ifrån dom, lite konstigt att dom inte skickar ett grattis mail eller liknande.

Men men... beställt hem nya taggar och smartpass iaf =)
 
Det var ett sådant paket jag hade sett fram emot att få :(

Fick mail från SAS någon vecka innan jag blev Diamond där dom skrev "Snart har du diamantkort, boka fler resor nu"... med andra ord bara vanligt reklam mail.
Men nu när jag har blivit Diamond så har jag inte fått någonting ifrån dom, lite konstigt att dom inte skickar ett grattis mail eller liknande.

Men men... beställt hem nya taggar och smartpass iaf =)
Då är det bara att snällt vänta 6-8 veckor på att du får de också då :)
 

AntonL

Medlem
Då är det bara att snällt vänta 6-8 veckor på att du får de också då :)

FYI, Så fick jag i Torsdags/Fredags (vet ej vilken dag då jag var bortrest) nya taggar och nytt Eurobonus MC.
Bagagetaggarna kom i samma brev som MC, vilket jag inte hade efterfrågat nytt då jag såklart föredrar Amex.

Så där var dom verkligen på hugget och skickade ut nytt!
Lär ju dock få dubbla taggar nu eftersom jag manuellt beställde nya taggar och smartpass via Mina Eurobonus Sidor.
 
Toppen