Senaste nytt

25% Rabatt på bonusresor med Miles&Smiles i Februari & Mars

Jonas C

Medlem
Just nu kör Turkish Airlines med en kampanj där man får 25% på Miles&Smiles bonusresor till en rad olika destinationer över hela världen. Resa måste ske mellan 1 Februari och 31 Mars 2015.

Det är möjligt att resa ARN-IST-Europa i Business Class för 11250 miles enkel väg. Enda problemet är att hemsidan inte visar rabatten förrän man går vidare till betalning, vilket kan ställa till med problem om man är Classic medlem då man inte kan gå vidare till betalning. Är man Elite och har overdraft på kontot så är det möjligt att gå vidare utan problem.

Turkish Airlines - News - turkishairlines.com
 

PYRZ

Medlem
22500 poäng är ett kap. De hade samma drive i höstas också. Hemvägen med en a330 var inte dumt :)
 

Jonas C

Medlem
22500 poäng är ett kap. De hade samma drive i höstas också. Hemvägen med en a330 var inte dumt :)
Har poäng på min mamma och systers konton som räcker till två enkelresor. Nackdelen är att jag måste ringa och boka biljetten då rabatten inte visas online… Frågan är om man har hälsan att utsätta sig för TK's kundtjänst.
 

PYRZ

Medlem
Har poäng på min mamma och systers konton som räcker till två enkelresor. Nackdelen är att jag måste ringa och boka biljetten då rabatten inte visas online… Frågan är om man har hälsan att utsätta sig för TK's kundtjänst.
Det har funkat bra senaste gångerna när jag hade med de att göra. Kom fram på en gång och de fixade en ändring och avbokning andra gången.
 
Toppen