Senaste nytt

Ännu en nedgradering från first class till business class!

Jakob K

Medlem
Hej mina vänner.

Har just blivit utskriven ett boardingkort i C vid check-in på segment DXB-ARN på min resa i F HKG-DXB-ARN.

Detta pga ship change till 77W 2-class config. Personal på plats ger inga svar utan det vanliga goddag yxskaft trots revenue ticket.

Tack Emirates för att ni nedgraderar mig på min födelsedag. Jag är arg som ett bi.
 

chazzie

Medlem
Det är här vi behöver "ogilla-knappen". Väldigt trist att det blev så ={ Förhoppningsvis kan du få kompensation i efterhand i alla fall.

Grattis på födelsedagen dock!
 

agehall

Medlem
Sorgligt. Jag hoppas verkligen EK kommer upp med någon vettig kompensation, men tyvärr tror jag inte det kommer att hända.

Och - Grattis på födelsedagen!
 

johhenrik

Medlem
Jobbigt :(

Prova i DXB om du kan få bli ombokad till flighten nästa dag, om du kan vara borta en dag till, annars har du inget att hämta, mer än deras påhittade ticketed kilometer i ersättning, som ju ARN ansåg stämde i ett tidigare fall vi inte får prata om här på siten enligt uppmaningen när den tråden stängdes.
 

Jakob K

Medlem
Jobbigt :(

Prova i DXB om du kan få bli ombokad till flighten nästa dag, om du kan vara borta en dag till, annars har du inget att hämta, mer än deras påhittade ticketed kilometer i ersättning, som ju ARN ansåg stämde i ett tidigare fall vi inte får prata om här på siten enligt uppmaningen när den tråden stängdes.

Enligt lougedrake här i HongKong är även nästa maskin 2-class conf. Kan någon bekräfta detta? Kanske man kan få nån kul re-routing i F - men hur ska man då hamna på ARN?

mvh
 

GillBates

Medlem
Det är ju ett aber att betala för något och sedan inte veta om man får det eller inte......en klen "tröst" är väl att sista benet nog är det bästa benet att bli nedgraderad på......Grattis (på födelsedagen alltså)!
 
Toppen