Senaste nytt

Kan Tallinn boka en tredje vanlig bonusbiljett när man utnyttjar en 2-4-1?

joa

Medlem
Tänkte försöka boka en 2-4-1 för mig och tjejen. Lillgrabben skall också med, men kan de boka honom från Tallinn också trots att det är en vanlig bonusresa?
Blir ju struligt att först boka oss två och samtidigt försöka hitta samma datum och flighter för honom...
Tips mottages tacksamt :)
 

joa

Medlem
Problemet är att jag inte har det...
Jag har ju en bokning gjord, men den är ju gjord för en par-tre månader sedan.
Antar att de inte applicerar vouchern så långt efter?
Hade också en tanke om att försöka hitta biljetter med andra bolag än SAS nu när det går (se separat tråd med lite frågor :))
 

agehall

Medlem
De applicerar vouchern - inga problem! Skulle det bli det så ring en gång till!

Så länge man hade vouchern när man bokade så ska det gå bra efter lite ev knorrande. Kom vouchern efter bokningen blir det problem. Jag har testat alla tänkbara varianter på en sådan bokning.
 

joa

Medlem
Återstår art se alltså... Skall testa imorgon. Tänkte först försöka lägga till en par inrikessträckor via SAS. Då blir det ju en ny bokning kan man väl se det som och sedan ringa och applicera vouchern på sin "precis" bokade resa.
Kanske en dålig plan....
 

agehall

Medlem
Det hjälper inte. Been there Done that. De kommer att titta på ursprungligt boknigsdatum tyvärr. Tyckte detta var mycket märkligt när det skett en reissue av biljetten, men tre olika agenter hävdade samma sak.
 
Toppen