Senaste nytt

Förlänga US Airways Dividend Miles

FF#1

Medlem
Fick just ett mail att mina USDM håller på att gå ut, fick en massa förslag på hur de kan förlängas

  • Log in to your account and pay a $9 preservation fee*
  • Purchase a ticket and fly on US Airways, American Airlines or any of our partner airlines and earn Dividend Miles**
  • Earn miles with our Dividend Miles partners
  • Sign up and use the US Airways Dividend Miles MasterCard®***
men hur är det med att köpa Miles, funkar det?

Tänkte hålla mina i liv tills de förs över till AA
 

NotRyan

Medlem
Fick just ett mail att mina USDM håller på att gå ut, fick en massa förslag på hur de kan förlängas

  • Log in to your account and pay a $9 preservation fee*
  • Purchase a ticket and fly on US Airways, American Airlines or any of our partner airlines and earn Dividend Miles**
  • Earn miles with our Dividend Miles partners
  • Sign up and use the US Airways Dividend Miles MasterCard®***
men hur är det med att köpa Miles, funkar det?

Tänkte hålla mina i liv tills de förs över till AA
Ja, att köpa miles är en aktivitet på kontot så det funkar....
 

FF#1

Medlem
Sådärja, nu var det fixat, var inte någon super deal att köpa miles just nu så jag tog 25$ av mina E-rewards och konverterade de till 500 USDM.
Har haft en massa nytta av dessa E-rewards, sen jag fixade en VPN så är det ju rätt lätt att grinda in lite e cash främst för att förlänga olika icke primära bonusprogram... :)
 

FF#1

Medlem
Hmm, å för en som int e förkortnings nörd då, vad betyder meningen? :confused:

Översättning: JAg skaffade altså en VPN ( Virtuellt Privat Nätverk) som gör att jag kan få ett amerikanskt ip nummer ( det ser ut som att jag sitter i USA och knappar) så gick det att att tjäna ihop lite "elektronisk valuta" som kan konverteras till miles eller poäng i olika bonusprogram.
 
Toppen