Senaste nytt

Mandarin Oriental Genève - en underbar och felfri vistelse

Magnus_K

Medlem
Kärlek kan komma i många olika former. Mandarin Oriental levererar den i form av en förbaskat bra produkt, såväl hård som mjukvara. Ett motto som ett flertal av er säkert sett mig säga tidigare är att jag köper minnen och upplevelser. Mandarin Oriental uppfyller dessa med råge!  
 
Nice! Dock så är det ju bättre att ta tåget från flygplatsen (10 minuter och gratis genom biljett man får vid baggage claim) och på vägen tillbaka så kan man alltid "glömma" att köpa en biljett. Så man kan ju lätt spara 500 kronor på det viset. Tar inte så långt att gå från Hbf till hotellet ju ;)
 

Resenären

Medlem
Tack för en trevlig rapport. Jag och hustrun bodde på detta hotell för ett par år sedan och dess minne finns kvar.
Superb service och härligt bekvämt rum. Vi har aldrig sovit så bra, som på detta hotell. Trots att dagens frukost serverades till kl 10 höll vi nästan på att missa champagnefrukosten.
Appropå tågresa eller ej, så erhöll vi ett kort som berättigade till gratis åkande på alla stadens transportmedel, när vi bodde där. Vi tog en närbelägen buss, för direktfärd till flygplatsen.
Den indiska restaurangen är verkligen värd ett besök.
 

Magnus_K

Medlem
Nice! Dock så är det ju bättre att ta tåget från flygplatsen (10 minuter och gratis genom biljett man får vid baggage claim) och på vägen tillbaka så kan man alltid "glömma" att köpa en biljett. Så man kan ju lätt spara 500 kronor på det viset. Tar inte så långt att gå från Hbf till hotellet ju ;)

Jag är slö ;) hahah :)
 
Toppen