Senaste nytt

Lufthansa flight till Eurobonus - hur lang tid?

trekker

Medlem
Hur lang tid tar det normalt att fa in poangen fran en LH flight till Eurobonus? Jag blev ombokad fran SAS till LH for exakt en vecka sedan men har inte fatt in nagra poang annu.

Da min biljett inte automatiskt gav mig tilltrade till guldloungen pa ARN sa kanske de missat att lagga in mitt EB nummer pa ombokningen?
 
I slutet av Oktober hände samma sak för mig och jag var tvungen att efterregistrera poängen och vara tydlig med att det var en ombokning.
Fick poängen efter ytterligare ett par veckor.
 

Flood

Medlem
Hur lang tid tar det normalt att fa in poangen fran en LH flight till Eurobonus? Jag blev ombokad fran SAS till LH for exakt en vecka sedan men har inte fatt in nagra poang annu.

Da min biljett inte automatiskt gav mig tilltrade till guldloungen pa ARN sa kanske de missat att lagga in mitt EB nummer pa ombokningen?

På sista tiden har det gått väldigt snabbt från LH-gruppen, poängen har trillat in på 2-4 dagar utan problem.
 

Najk

Medlem
Hur lang tid tar det normalt att fa in poangen fran en LH flight till Eurobonus? Jag blev ombokad fran SAS till LH for exakt en vecka sedan men har inte fatt in nagra poang annu.

Da min biljett inte automatiskt gav mig tilltrade till guldloungen pa ARN sa kanske de missat att lagga in mitt EB nummer pa ombokningen?

Troligtvis var inte ditt EB nummer med, det missas ofta.
 

trekker

Medlem
Troligtvis var inte ditt EB nummer med, det missas ofta.
Det var det jag misstankte da biljetten inte gav tilltrade till guldloungen. Jag far rapportera om missade poang nar tiden ar inne. Hur manga poang far man for en C resa fran ARN till FRA med LH samt en C resa fran FRA till MAN?
 

Najk

Medlem
Det var det jag misstankte da biljetten inte gav tilltrade till guldloungen. Jag far rapportera om missade poang nar tiden ar inne. Hur manga poang far man for en C resa fran ARN till FRA med LH samt en C resa fran FRA till MAN?
Har för mig att det är 1200p per ben
 
Toppen