adhoc76
Medlem
Har en resa inplanerad med KLM till Havanna i december och det är cirka en månad kvar till avresa... Hade in i det sista hoppats på att de skulle ha hunnit längre med att "rulla ut" den nya kabinen i World Business Class. När de började med sina första B747 hade de en väsentligt mer ambitiös plan för utrullningen än vad det blev i praktiken.
Så till min fråga... Hur "dålig" är KLM:s nuvarande produkt i C - d.v.s. före utbytet? Om man jämför exempelvis med Turkish Airlines business class i A340 eller Qatar Airways i A330 eller Ethiopian Airlines B767? Varierar produkten beroende på om det blir en av KLM:s äldsta A330 eller en nyare maskin?
Jag har flugit KLM i B777 med den gamla business class, men jag måste ärligt säga att jag glömt hur det var? Nån som har några färska erfarenheter av KLM:s business class före utrullningen av den nya kabinen? Ni får gärna skriva några rader om den mjuka delen också. (Och ja - jag har läst alla recensioner om KLM:s business class här på bc.se, men jag ställer ändå frågan om någon råkar ha en färsk erfarenhet av KLM.)
Så till min fråga... Hur "dålig" är KLM:s nuvarande produkt i C - d.v.s. före utbytet? Om man jämför exempelvis med Turkish Airlines business class i A340 eller Qatar Airways i A330 eller Ethiopian Airlines B767? Varierar produkten beroende på om det blir en av KLM:s äldsta A330 eller en nyare maskin?
Jag har flugit KLM i B777 med den gamla business class, men jag måste ärligt säga att jag glömt hur det var? Nån som har några färska erfarenheter av KLM:s business class före utrullningen av den nya kabinen? Ni får gärna skriva några rader om den mjuka delen också. (Och ja - jag har läst alla recensioner om KLM:s business class här på bc.se, men jag ställer ändå frågan om någon råkar ha en färsk erfarenhet av KLM.)