Senaste nytt

Lufthansa Senator Lounge, London Heathrow, Terminal 2

Jacob

Medlem
Trevlig lounge med en behaglig färgsättning och avslappningsrummet med den upplysta lövskogen är ytterligare en bonus, både häftig och rogivande. Mat och dryck håller även de en hög nivå, med Do&Co som som står bakom cateringen.
 

flapps

Medlem
Var där igår 5 Nov, då behövdes inget kort till Senator Loungen.. Stod helt öppen så vem som helst kunde traska in..
 

JLM

Ny medlem
Senator loungen är som sådan ok, dock måste åtgärder vidtagas. Har aldrig sett en lounge med så mycket bananflugor. Känns allt annat än trevligt.
 

Magnus_K

Medlem
En bild som jag tog den 12:e från andra hållet.
Maten, precis Jacob skriver är något bättre än vanliga loungen och en del goda desserter också :)
Rent generellt lite tystare än den andra loungen.
 

Attachments

  • image.jpg
    image.jpg
    {memory} MB · Visningar: 341

JLM

Ny medlem
Pratade idag med personalen i Senatorloungen och de är väl medvetna om problemet dock finner de inte källan och inte tillräckligt support från management. Kvinnan jag talade med skämdes verkligen och bad t o m mig som gäst att prata med management för ökat tryck.

Inte ok.
 

JLM

Ny medlem
Har nu fått mer fakta av arbetsledning (management gått för dagen).

Problemet med alla bananflugor har pågått i över 1 månad. Som gäster har vi alla ett ansvar att påtala.

Idag har jag personligen dödat mer än 20 bananflugor och jag satt i ett avlägset hörn. Bananflugorna finns i hela loungen. Väldigt äckligt. Som mkt van resenär har jag aldrig varit med om något liknande och det är feta bananflugor. Usch
 
Last edited:

Homer

Medlem
Har nu fått mer fakta av arbetsledning (management gått för dagen).

Problemet med alla bananflugor har pågått i över 1 månad. Som gäster har vi alla ett ansvar att påtala.

Idag har jag personligen dödat mer än 20 bananflugor och jag satt i ett avlägset hörn. Bananflugorna finns i hela loungen. Väldigt äckligt. Som mkt van resenär har jag aldrig varit med om något liknande och det är feta bananflugor. Usch


sorgmyggor, bananflugor, fruktflugor och blomflugor.
Vad exakt det handlar om i det här fallet har jag ingen aning om, men det står
jättelika blomkrukor här och där och blomflugor får man väl om man vattnar för mycket.

Dags för alla entomologer att ge sig till känna
 

JLM

Ny medlem
sorgmyggor, bananflugor, fruktflugor och blomflugor.
Vad exakt det handlar om i det här fallet har jag ingen aning om, men det står
jättelika blomkrukor här och där och blomflugor får man väl om man vattnar för mycket.

Dags för alla entomologer att ge sig till känna

Sorry väldigt få blomkrukor. Knappt några alls. Fel spår.
 
Toppen