Senaste nytt

Första bilderna på Qatar Airways nya First Class-stol

Jacob

Medlem
På onsdagen vid lunchtid avtäckte Qatar Airways sin helt nya förstaklassvit på ITB-mässan i Berlin. Stolen kommer finnas på flygbolagets Airbus A380-flygplan. Första flygplanet väntas levereras till Qatar Airways i juni 2014 och den första linjen där flygplanet och den nya sviten kommer användas blir London Heathrow-Doha. Vilka övriga linjer blir efter detta är ännu…
 

segra

Medlem
Ser riktigt fin ut. När ni nu är på plats så kanske ni kan luska när den nya flygplatsen öppnar? Kanske när A380 blir levererad eller gamla flygplatsen kan också hantera den?
 

Jacob

Medlem
Ser riktigt fin ut. När ni nu är på plats så kanske ni kan luska när den nya flygplatsen öppnar? Kanske när A380 blir levererad eller gamla flygplatsen kan också hantera den?
Jag har träffat Qatar Airways VD Akbar Al Baker så fått svar på det mesta av intresse. Ska summera några av detaljerna men blir nog inte förrän ikväll eller imorgon.
 

segra

Medlem
Ser riktigt fin ut. När ni nu är på plats så kanske ni kan luska när den nya flygplatsen öppnar? Kanske när A380 blir levererad eller gamla flygplatsen kan också hantera den?
Jag har träffat Qatar Airways VD Akbar Al Baker så fått svar på det mesta av intresse. Ska summera några av detaljerna men blir nog inte förrän ikväll eller imorgon.
@Jacob Har jag missat summeringen eller tiden har inte funnits?
 
Toppen