Senaste nytt

Börjar jobba i ny firma som reser en del runt i världen. Hur ska jag kunna dra störtsa nytta av det?

eggmackan

Medlem
Hej.
Jag är helt ny när det gäller allt med bonus poäng osv. Men skulle gärna vilja lära mig mer om detta eftersom det kommer bli en del resande. Är medlem i eurobonus sen innan och tjänat lite poäng privat. Gärna lära mig hur man utnyttjar deals osv. :)

Är tacksam för all hjälp jag kan få.
 

eggmackan

Medlem
Tack för det. Försöker att läsa så mycket som möjlgt. Tänkte mest på tips å trix från vana resenärer som reser mycket inom yrket. Tar emot allt jag kan :)
 
  • Gilla
Reactions: LMH

Senator

Moderator
Hej.
Jag är helt ny när det gäller allt med bonus poäng osv. Men skulle gärna vilja lära mig mer om detta eftersom det kommer bli en del resande. Är medlem i eurobonus sen innan och tjänat lite poäng privat. Gärna lära mig hur man utnyttjar deals osv. :)

Är tacksam för all hjälp jag kan få.

Ett tips från en som är ganska ny också: läs ALLA trådar från början till slut på detta forum. En ögonöppnare.

Välkomna båda skall ni vara. @eggmackan, innan de stora vargarna kommer så skulle jag ge några enkla tips då frågan är såååååååååååååååååååå bred :)
1. Viktigaste frågan är resepolicy.. Vad gäller? Ta reda på detta först.
2. Vart reser ni som oftast?

Börja där så återkom efter lite läsning med lite mer konkreta frågor ;) Lycka till!
 

eggmackan

Medlem
Tack så mycket. Vet att det är Asien och Nord/Syd America mestadels. Ska fortsätta bläddra i trådar och läsa mig till all kunskap som ligger på detta fina forum. :)
 
  • Gilla
Reactions: Gus

Senator

Moderator
Tack så mycket. Vet att det är Asien och Nord/Syd America mestadels. Ska fortsätta bläddra i trådar och läsa mig till all kunskap som ligger på detta fina forum. :)

Jag tror kärnfrågan är fortfarande fråga 1. Innan vi vet om det är t.ex. lägsta pris som alltid gäller är det svårt att vara konkreta.
 
Toppen