Senaste nytt

Peking 20000 EuroBonuspoäng, endast idag

Malu

Medlem
De har inte direkt marknadsfört detta med full styrka, så det borde fungera bättre...

Verkar som det gått riktad info till de som försökte boka Shanghai och klagat - själv har jag inte sett det i något nyhetsbrev eller liknande. Om man nu bara kan få ett erbjudande i business också så är det bara att slå till. ;)
 

Magino

Medlem
Finns flera datum i mars som erbjuder två eller fler platser. Tänk på att du måste åka hem senast den 23 mars.
 

Traveller

Medlem
Nu har jag precis bokat platser och det finns många verkar det som. Känns som SAS tog kritiken på allvar vilket dom skall honoreras för. Jag fick veta att erbjudandet mailats till de som tidigare klagat (vilket verkar vara ett 40 tal som fanns på den listan) men att övrig marknadsföring av erbjudandet endast finns på hemsidan. Då jag pratade med dom, den där natten då hemsidan brakade, sa ju personalen till mig att det bara fanns 3-4 platser per flyg. Nu, på de dagar jag bokade, fanns det 6 platser. SAS - BRA gjort! Uppskattar när min hovleverantör visar att man tar kritik på allvar..
 

Homer

Medlem
De har inte direkt marknadsfört detta med full styrka, så det borde fungera bättre...

Verkar som det gått riktad info till de som försökte boka Shanghai och klagat - själv har jag inte sett det i något nyhetsbrev eller liknande. Om man nu bara kan få ett erbjudande i business också så är det bara att slå till. ;)

inte bara ett erbjudande utan ett BRA Erbjudandet :) - 20% är t.ex inte bra
 
Toppen