Senaste nytt

Virgin America har döpt ett av sina A320 till minne av Steve Jobs

TreD

Medlem
Jag gillar Apples produkter, men jag är inte lika imponerad av Steve Jobs. Jag tycker att Dennis Ritchie bör uppmärksammas mer än Steve Jobs, men det är bara vad jag tycker...
Instämmer om detta med Jobs. Post mortem kryper det nu alltmer fram vilken skitstövel han egentligen var. Någon hög moral hade han tydligen heller inte. Ta bara detta med hans oskyltade bilar.

Den som absolut borde firas är Jonathan Ive som står bakom Apple's framgångar som designer av många av produkterna!
 

bL0m

Medlem
Just det, han parkerade på parkeringsplatser för handikappade. Med en helt ny bil hade han sex månader på sig att sätta på rätt regskylt på sin bil, den levereras alltså utan skylt. Han snackade ihop sig med leasing-företaget som leasade bilen och fick efter att det hade gått sex månader byta till en helt ny bil, identisk med den han redan hade. På så vis fick han inga p-böter.

Är fullt medveten om att detta är offtopic! Ber därför moderatorn (Tack bjornstrom) att ha överseende med detta.
 
Last edited:
Hur nu än Steve Jobs var som person så råder det ingen tvekan att han varit riktigt viktig för consumer electronics utveckling de senaste åren.
 

Ubbe

Medlem
Det där med att döpa transportmedel efter kändisar är man ju van vid från spårvagnarna i Göteborg. Ära ?? Vem vill få Sonja Hedenbratt upptryckt i häcken...
 
Toppen