Senaste nytt

Sökes: Billig flygresa med Etihad till Tokyo

  • Varifrån vill du börja din resa? Köpenhamn men kan ta en enkelresa till europa om priset blir billigare
  • Var är din destination? Tokyo
  • När vill/behöver du resa ut? Någon gång efter Juli
  • När vill/behöver du komma hem?
  • Hur länge vill du vara borta? ca 5 - 6 nätter
  • Hur många personer som skall resa? 1 person, 18 år
  • I vilken kabinklass? Economy
  • Med vilka flygbolag vill du flyga med? Etihad, måste vara Etihads Boeing 787-9 till eller från Dusseldorf
  • Vad är din budget? Det billigaste jag har hittat är 5 600 kr så billigare än det.
  • Vad är det viktigaste för dig? Måste vara Etihads Boeing 787-9 och gärna Amsterdam
 
  • När vill/behöver du resa ut? Någon gång efter Juli

Vänta till typ Februari, Mars för resor i Augusti. Alldeles för tidigt att boka redan nu.
Var inte lite krav heller, billigare än 5.600 inkluderat Amsterdam och 787-9 med EY. :rolleyes:

Så länge det inte kommer en extremt bra open jaw (typ AMS-NRT-FRA) eller en mistake fare blir det inte så mycket billigare om du inte har tur att snubbla på något med kort varsel. T.ex hade EY nu i Oktober Frankfurt - Tokyo T/R hos en OTA för 3.500 SEK för avfärd i November.
 
Last edited:
Vänta till typ Februari, Mars för resor i Augusti. Alldeles för tidigt att boka redan nu.
Var inte lite krav heller, billigare än 5.600 inkluderat Amsterdam och 787-9 med EY. :rolleyes:

Så länge det inte kommer en extremt bra open jaw (typ AMS-NRT-FRA) eller en mistake fare blir det inte så mycket billigare om du inte har tur att snubbla på något med kort varsel. T.ex hade EY nu i Oktober Frankfurt - Tokyo T/R hos en OTA för 3.500 SEK för avfärd i November.

Jag har inte tänkt att boka nu, kollar bara biljettpriser och planerar. Jag har redan hittat en resa med EY inkl. Amsterdam och 787-9 för 5 600 kr
 

Palazzi

Medlem
Jag har inte tänkt att boka nu, kollar bara biljettpriser och planerar. Jag har redan hittat en resa med EY inkl. Amsterdam och 787-9 för 5 600 kr

Du kanske gör bort dig om du inte bokar - med tanke på att resan uppfyller alla krav. Jag vet inte hur mycket billigare det kan bli..
Kanske 4.600kr under någon superrea, men kommer den resan uppfylla dina krav (?)
Är 1.000kr mer värt än Amsterdam o 787-9? Upp till var o en att överväga :)

OBS! Glöm inte risken för Equipment change. Etihad brukar inte byta så så ofta, men det finns aldrig garantier i flygvärden.

Trevlig resa!

PS. Ser gärna en reserapport.
 
Jag har inte tänkt att boka nu, kollar bara biljettpriser och planerar. Jag har redan hittat en resa med EY inkl. Amsterdam och 787-9 för 5 600 kr

Ja, det blir inte så mycket billigare än så om du inte ramlar över en perfekt open-jaw som passar dig. Inte så troligt då jag aldrig sett OJ:s med EY/AB från/till CPH med Tokyo involverat till extremt bra pris. Ofta är det typ FRA-XXX-LHR eller liknande. En mistake fare är väl den andra chansen du har men också osannolikt att den skulle involvera 787-9 och Amsterdam.

Så har du redan hittat för 5.600 är det inte ens mycket att fundera på.
 
Toppen