Senaste nytt

First Class poängresa till Los Angeles i December

Jag är sugen på en First Class award till Los Angeles första helgen i December. Har SAS EuroBonus och Lifemiles så det räcker. Har även USDM men hade tänkt använda dom till något annat.

Har gjort en del sökningar och inte hittat något med LifeMiles. Vad har ni för förslag?
 

jumbooze

Medlem
skulle börja söka med united.com awards sökning för att se om den hittar något sedan att se om LM hittar den också (mixed cabin hittar inte LM).
 
Det ser ikke så godt ud med Lifemiles, det kan lade sig gøre på vejen til LA, men det bliver i mindst 3 separate bookinger. Hjem bliver noget sværere, der ser jeg ikke andet end business :eek:

Jeg ville vælge EuroBonus og kigge i retning af Lufthansa, selv med det lidt dyre brændstoftillæg er det best value for money.

Ellers er Dividend Miles også et fornuftigt alternativ og de har jo 100% bonus et par dage endnu.
 
2,8 och 11 december finns Asiana Business från Frankfurt till Los Angeles via Seoul på Lifemiles.
Sök på Asiana och one way.
23 Januari finns första klass.
Den har jeg også kigget på, men det er ikke en omvej jeg ville tage i business. Den nye business på A380'eren på Seoul-Los Angeles er rigtigt fin, men den gamle business på Frankfurt-Seoul med angle flat er ikke noget jeg ville flyve ekstra for.
 

Senator

Moderator
Även som M&M är det lite snålt med tillgänglighet:

Vecko.JPG

dag.JPG
 
Jag behöver landa i LAX,LAX eller SAN kvällen den 4:e alternativt morgonen den 5:e December.
Hemresa den 8:e på eftermiddagen.

Det är dags för årets version av detta:

 
Toppen