Senaste nytt

Varför syns inte min bokning hos SAS?

drW

Medlem
Jag har en bokning hos SAS som är bokad via resebyrå och som omedelbart syns när jag söker på CheckMyTrip och tex på Lufthansas hemsida men inte på SAS hemsida eller i SAS-appen. Vad kan det bero på? Uppdateras systemen olika fort? Sannolikt är bokningen gjord idag. Spelar inte mycket roll men tycker att det är lite underligt.
 

Dr. Miles

Expert
Jag har en bokning hos SAS som är bokad via resebyrå och som omedelbart syns när jag söker på CheckMyTrip och tex på Lufthansas hemsida men inte på SAS hemsida eller i SAS-appen. Vad kan det bero på? Uppdateras systemen olika fort? Sannolikt är bokningen gjord idag. Spelar inte mycket roll men tycker att det är lite underligt.
Är den biljetterad?
 

fcx

Medlem
Hur försöker du se bokningen hos SAS?
Är du inloggad på sidan och tittar i "mina bokningar" eller anger du bokningsreferens?

Under "mina bokningar" syns bara bokningar som har ditt EB-nummer registrerat (och ibland inte ens de).
 

drW

Medlem
Se där... Nu gick den att söka på hemsidan men den går inte att få upp i appen. Kanske krävs att den är biljetterad först då...
Vilka svåra bekymmer man har när man ligger och söver barn.... ;)
 

Dr. Miles

Expert
Se där... Nu gick den att söka på hemsidan men den går inte att få upp i appen. Kanske krävs att den är biljetterad först då...
Vilka svåra bekymmer man har när man ligger och söver barn.... ;)
Lägg till Amadeusbokningsnummer EFTER du har loggat in med ditt SAS EuroBonus nummer. Bokningen kommer upp i SAS Appen.
 

drW

Medlem
Nja.. det visar sig att när jag söker efter resan på SAS hemsida och är inloggad finns den inte och jag får upp ett felmeddelande men söker jag som icke inloggad så finns den där... förundrad över hur de här fungerar.
 
Jag bokade precis en resa som går på onsdag - den syntes i appen när jag kollade 20 minuter senare, var dock tvungen att refresha en gång.
 
Toppen