Senaste nytt

"Vinn ett pris XXX för den som kan säta ihop den bästa resan"

HEJ BC Vänner.
Jag hade tänkt mig att göra en resa själv utan familjen på mina samlade/köpta poäng. Jag skulle vilja använda Er kunskap till detta. När jag läser och följer BC så ser jag att det finns kunskap inom BC som jag inte ens är i närheten av, pga att jag aldrig har varit i den situationen att behöva anstränga mig att hitta biljetter, allt har varit serverat och klart och är det fortfarande. Därför tänkte jag att någon av Er säkert har tid och förmåga att ordna min biljett. Det är fortfarande ett ? om resvägen och det kommer det att vara en tid framöver. Grundarvodet är 2.000:- eller flygbiljett i samma prisspann. Har ni lyckats med garneringen + 1000:-.
Långa Flygningar I F resten I C

- SAS 130.000
- US Airways 150,000
- LifeMiles 150,000
- Utöver ovan kan jag toppa med casch I rätt mängd.

Mina grund mål. är enligt nedan. Grädden på moset är upp till Er kreativitet att skapa
Start Point.ARN FRA ZRH LON etc
- Taipei
SIN
BKK
- Sydney
- Auckland
- Cook Islands
- Buenos Aires
- ????
Costa Rica
- ??? Miami
- Start point
Resetid runt 30 dagar
UTRESA Slutet på mars, början av april 2015.
När vi närmar oss bokning får du mina koder för att utföra bokningen. Vid confirmed ticket skickas vinst pengar direct.
Tack på förhand
OBS. Ni måste ha en fast e-mail adress med IP nummer. Inga Hot-mail, G-mail etc
 

maba

Medlem
Vilken rolig förfrågan!
Jag är inte rätt person för detta, men jag hoppas du får många bra förslag.

Med tanke på hur många duktiga medlemmar det finns på BC så är jag övertygad om att han kommer att få flera bra förslag. Skall följa detta med spänning :).
 

agehall

Medlem
Eftersom jag kommer att lämna ut mina konton, vill jag vara lite säker på vem som står bakom kontot om något går fel. Har man konto hos Telia, 3G, etc så kan jag få uppgifter om kontohavaren. Just protection.

Just detta skulle jag inte förlita mig på alls. Det är tokenkelt att fejka om man vill. Kort och gott kan man nog säga att du har att välja på att lita på medlemmen som vinner eller att träffa denne mellan fyra ögon och vara med när det bokas.

Kan iofs gå också ifall du kör med TeamViewer eller liknande och bara låter medlemmen hjälpa dig att boka men du står för alla lösenord.
 
Just detta skulle jag inte förlita mig på alls. Det är tokenkelt att fejka om man vill. Kort och gott kan man nog säga att du har att välja på att lita på medlemmen som vinner eller att träffa denne mellan fyra ögon och vara med när det bokas.

Kan iofs gå också ifall du kör med TeamViewer eller liknande och bara låter medlemmen hjälpa dig att boka men du står för alla lösenord.
"This is important" Jag vet att det är en säkerhets risk, men som en av Er skrev som fick förlagan, intressant upplägg jag kommer inte att bygga onödiga hinder utan får försöka lita på mänsklighetens samvete. Det ska i vilket fall som helts bli mycket intressant och se hur min färdväg blir.
 

jumbooze

Medlem
Skoj tävling.
Vad har du för deadline på bokningsförslagen?
Problemet kan ju vara att tillgänglighet försvinner snabbt.
 
Toppen