Senaste nytt

Aegean Rea - diverse orter ex Rhodos - Athen 2€

CHQ-ATH, 2€
ATH-CHQ, 20€

SKG - ATH, 2€

ATH-SKG, 20€

ATH-HER, 20€
HER-ATH, 2€

RHO-ATH, 2€

ATH-RHO, 20€

BEG-ATH, 9€
ATH-BEG, 31€

ZRH-ATH, 21€
ATH-ZRH, 22€

ARN-ATH, 33€
ATH, ARN, 47€

Några av de rutter som är prisvärda ovan.
Blir lätt att klara av A3 segment kraven med de här priserna.
Boka här

OBS. Måste betala med Maestro för att få detta pris!

RHOATH.png skgath.png begath.png zrhath.png
 
Last edited:

palmen

Moderator
Riktigt bra fynd, enda problemet är väl dock det där med Maestro-kort, hur många på bc har ett sådant kort? :)
 

NyfikenGrau

Medlem
Maestro = tysk banköverföring, antar jag.

Hittar tyvärr inga klipp när jag söker Aegean på tripsta.de. Är det alltså just mars man ska söka på?
 
Riktigt bra fynd, enda problemet är väl dock det där med Maestro-kort, hur många på bc har ett sådant kort? :)

Är man mycket i Tyskland så måste man ju ha Maestro, annars blir man ju tokig. Visa och Mastercard blir nekat nästan överallt. Kostar typ inget att ha ett Maestro så det kan rekommenderas.
 
Vill ni betala med Amex kan ni använda easyvoyage.fr eller vola24.fr
Priset är 11€ istället för 2€ men fortfarande bra såklart.

Sökte nyss så priset finns kvar just nu.
 

NyfikenGrau

Medlem
När jag kollade November-April fanns dessa priser nästan varje dag.
Sök inte T/R utan enkel.

Jag sökte bara enkla, på tripsta.de med Aegean i sökfiltret. Hittar ett uppenbart standardpris på 25,90 € per enkelsträcka för i princip samtliga inrikessträckor. Inget dåligt pris men inget sensationellt.

Vart finns förresten infon om Maestro? Kan inte se den på tyska sidan, även om jag vet att "lägsta tillgängliga pris" som det står vid priserna, på allt som gäller flygresor i Tyskland, innebär någon form av betalning via bankkonto. Däremot har jag aldrig sett "Maestro" användas som benämning vid onlineköp, det brukar mer gälla fysiska köp i butiker och kallas då alltid "EC-Karte".
 
Toppen