Senaste nytt

Buy Lifemiles kampagne, 100% bonus (2. september - 30. september)

staff

Medlem
150k kopta till bade mig sjalv och frk staff. Sitter helt plotsligt pa lojligt manga inkopta miles mellan USDM, LifeMiles och Mileage Plus. Nu ska vi bara fa anvandning for dem!
 

staff

Medlem
Så länge du bor i Australien har du bra användning av de poängen. Flygbiljetter därifrån är sällan billiga...
Stämmer. Och ännu fördelaktigare blev det när både Mileage Plus och Lifemiles' "enhancements" visade sig innebära prisminskningar mellan Australien och Asien, till skillnad från i princip alla andra zoner.
 
Gränsen för mig går på 50000miles för att få 100% bonusen. Men är de någon som vet om man kan göra ett till köp för att få till sig 200 000 miles totalt? Man köper alltså 50K + 50K i två köp och får 50K + 50K i bonus. Sugen på att flyga lite First nämligen.
 

Dr. Miles

Expert
Gränsen för mig går på 50000miles för att få 100% bonusen. Men är de någon som vet om man kan göra ett till köp för att få till sig 200 000 miles totalt? Man köper alltså 50K + 50K i två köp och får 50K + 50K i bonus. Sugen på att flyga lite First nämligen.
Om du har passerat årlig kvot måste du nog vänta tills nästa år.
 
Om du har passerat årlig kvot måste du nog vänta tills nästa år.

Inte inhandlat något alls på detta konto så då bör jag alltså kunna göra 3 st 50K köp och då få 3 st 50K bonusar = 300K miles :) ?

Tänker för den räknar väl inte in bonusen i 150k gränsen per kalenderår?

EDIT: jag har varit medlem ett tag och inte någonsin inhandlat några Lifemiles.
 

ACervin

Medlem
Så länge du bor i Australien har du bra användning av de poängen. Flygbiljetter därifrån är sällan billiga...
Alldeles riktigt. Flyger till Dallas nästa vecka med Qantas, ca 60 000 för en biljett i C när jag tittade på detta för några månader sedan. Även om jag inte betalar själv så var det lite väl saftigt. Har bokat Premium Economy istället
Därför har jag nu för första gången köpt Lifemiles som verkar bli lite dyrare än USDM på rutten Australien-Köpenhamn men det har varit knöligt att boka USDM på sistone. Och så gillar jag ju Singapore Airlines.
 

Thornado

Medlem
Jag hade redan köpt 75k(+75k bonus) LifeMiles tidigare i år, så kunde därför inte köpa denna omgång.
Nu fick jag just mail från LifeMiles att de ökar gränsen för köpte miles med ytterligare 25k(+25k), så nu kan jag inhandla totalt 200k miles det här året.
 

Swisser

Medlem
Thornado,
Jag fick samma email som du och tolkar det på samma sätt. Jag hade annars redan fyllt min kvot vid en tidigare promotion under året, så det är bara att tacka och ta emot möjligheten att fylla på kontot med 25k+25k LifeMiles innan priset höjs i oktober.
 
Toppen