Senaste nytt

Platstillgång Miles&More

Bonden

Medlem
Poängintjäning med miles&more är verkligen inte lätt.. Dagarna när man fick 2000miles för en halvflexibel SAS inrikesbiljett är långt borta.. Nu får man handla taxfree i köpenhamn och få 1000 poäng som ett få ljuspunkter..

Men det känns som Lufthansa har börjat släppa till ordentligt med platser till sina Senatorer!

Jag fundera på att boka en weekend trip för två till New york eller tokyo och det såg verkligen bra ut!

Kul att något blir bättre :)

NY_first.png
tokyo_first.png
 

Senator

Moderator
Jag har alltid fått plats ungefär när jag vill och vart jag vill :)

Ett annat tips är att man kan ringa SEN linjen och be om plats på ett flyg som är fullbokat. Detta gäller enbart på Lufthansa och i ekonomi samt affärsklass. Jag har 3 gånger fått plats på flyg som inte har visat öppna platser när jag själv har försökt boka online.
 

MarcusC

Medlem
Poängintjäning med miles&more är verkligen inte lätt.. Dagarna när man fick 2000miles för en halvflexibel SAS inrikesbiljett är långt borta.. Nu får man handla taxfree i köpenhamn och få 1000 poäng som ett få ljuspunkter..

Men det känns som Lufthansa har börjat släppa till ordentligt med platser till sina Senatorer!

Jag fundera på att boka en weekend trip för två till New york eller tokyo och det såg verkligen bra ut!

Kul att något blir bättre :)

Visa bifogad bild 27820 Visa bifogad bild 27821
Ser ju helt klart bra ut... dax att ta en tur till US west coast i vinter med poäng..:)
 
Toppen