Senaste nytt

Till Aten och se MFF spela i Champion League med SAS

Agö

Medlem
Har bokat SAS plus för att se MFF spela mot Olympiakos 9 dec.
Finns gott om biljetter i plus 9 dec och tillbaka 10 dec från CPH. Någon mer som är intresserad och haka på för att inkassa 10.000 EB och se fotboll.
Var på plats igår, det var kul. Jag funderar på Madrid men antar att de få biljetter klubben får går till medlemmar och säsongare först. Och jag håller inte ens på MFF...
 

lillemannen

Medlem
Jag var också på plats igår med grabben. Madrid har jag redan bokat dock hem på fredagen.
Biljetter tror jag inte blir så stort problem. Det har det inte varit förr i alla fall för bortasupporter
 

Palazzi

Medlem
Om jag hade haft möjlighet hade jag åkt till Turin redan i första omgången - Italiens mest underskattade stad (som jag fortsätter att tjata om). Nu kan jag dock inte deltaga på något av bortadatumen, och i Malmö lär man ju knappast få biljett.

SAS till Milano, och sedan snabbtåget till Turin (1h).

Egentligen spelas ju dock de riktiga fotbollsmatcherna i Turin på Stadio Olimpico, med Grande Torino...

PS. Hoppas Malmö plockar någon "pinne" iaf :)
 

staff

Medlem
Blir inget jattestort bortafolje jamfort med Turin och Madrid (ca 2,500 MFFare dar om jag minns ratt). Tror det var ca 500 biljetter salda till bortasektionen pa Karaiskakis senast jag kollade, sa nog lar det vara andra MFFare pa SK777.
 

staff

Medlem
Maste ha varit en kul match att se pa plats. Tyvarr gick det inte hela vagen, men hoppet om fortsatt Europaspel levde anda in i den 87e minuten!
 
Toppen