Senaste nytt

SAS till Amsterdam

Håller på att boka en resa till Amsterdam i påsk och ska flyga med SAS, jag tänkte lyxa till det och ta Plus ena hållet, men vilket håll ska jag ta?

Flyger från Köpenhamn vid 8 på morgonen och flyger hem från Amsterdam vid 20 tiden
 
Håller på att boka en resa till Amsterdam i påsk och ska flyga med SAS, jag tänkte lyxa till det och ta Plus ena hållet, men vilket håll ska jag ta?

Flyger från Köpenhamn vid 8 på morgonen och flyger hem från Amsterdam vid 20 tiden
Aftenafgangen hjem fra Amsterdam! Selvom aftensmåltidet ikke er nogen gourmetoplevelse (se evt. her: Plåta lådan - mat i SAS Plus inom Europa | BusinessClass.se ) er det meget bedre end morgenmadsæsken!
 

nota bene

Medlem
Som ovan. Dock är knappast Plus något som ger någon lyx - det är mat och dryck du kan köpa för ca 200 i Go... Det bästa med Plus är flexibiliteten på biljetten!
 

Agö

Medlem
Det verkar stämma att denna inte ingår. Allt annat finns ju prissatt på menyn, men inte denna...

Har aldrig försökt beställa den i Go (äter ju alltid i loungen om jag är hungrig).
Tror faktiskt att det står i menyn att den är "exklusivt" för passagerare i Plus ;)
 
D

Deleted member 4971

Guest
Bättre att ta hemvägen då du får riktig mat och kanske orkar klämma lite mer snacks ;)
 
Loungen som SAS använder på är inte värd att besöka då det är en tredje parts lounge. Jag gick in och vände mer eller mindre då de inte fanns något ätbart och knappt sittplats då 20 st flygbolag använder loungen....

Döma av din profilbild ser du ganska ung ut, kanske till och med att du är 26 år eller yngre och kan flyga på Ungdom - SAS

Jag flög för 885SEK tur o retur i GO då och handlade mat ombord istället. Känns mycket mer värde då flighten inte är så värst lång.
 
Toppen