Senaste nytt

Ny SAS-kampanj 1.000.000 billiga biljetter till hela världen

taxvalp

Medlem
Affischer nu uppsatta för ny "En miljon billiga resor"-kampanj med start vecka 34. På affischen stod inget om restider förutom boka senast 26 augusti.
 

taxvalp

Medlem
SAS brukar ju skifta kampanjer på tisdagarna och någon gång har jag hittat priserna inlagda några timmar före tolvslaget. Kan vara värt en koll sent i kväll om denna kampanj kanske börjar redan i morgon...
 

palmen

Moderator
Verkar som en del priser är laddade nu åtminstone. Bokade precis om en Alicante-resa och den var billigare nu än tidigare under dagen. Enligt SAS-kalendern var billigaste pris 1025 kronor, go kostade dock ca 600 och plus gick på 1037.
 

ESSA

Medlem
Gjorde snabb sökning på vilken lounge på Heathrow man har tillgång till med SAS men hittade inte. Funderar på London med plusbiljett hem i mars.
Hamnar på knappa 2000:-/ pers
Väger mellan det och BA tor i business...
 

nota bene

Medlem
Gjorde snabb sökning på vilken lounge på Heathrow man har tillgång till med SAS men hittade inte. Funderar på London med plusbiljett hem i mars.
Hamnar på knappa 2000:-/ pers
Väger mellan det och BA tor i business...
SAS egen lounge. Finns fler i *A som du kommer in med guldkort, men på PLUS tror jag bara att det är SAS-loungen som gäller. Till dess har de troligen flyttat till T2, så något oklart exakt hur det kommer att bli då, men SAS lär ju ha en ny lounge där.
 

NotRyan

Medlem
SAS egen lounge. Finns fler i *A som du kommer in med guldkort, men på PLUS tror jag bara att det är SAS-loungen som gäller. Till dess har de troligen flyttat till T2, så något oklart exakt hur det kommer att bli då, men SAS lär ju ha en ny lounge där.

SAS kommer inte att ha en lounge i T2 som dom flyttar till 10 september, utan kommer troligtvis att använda Star-loungen som drivs av Lufthansa..
 
Toppen