Senaste nytt

Vart vill man inte åka?

D

Deleted member 4971

Guest
Funderar att göra en liten trip över en helg, likt Etiopien på 50h. Men var ska jag åka? Det måste vara något ställe man spontant inte vill sätta sin fot på, men samtidigt kan göra på relativt kort tid och inte att flygresan kostar för mycket.

Förslag?
 
D

Deleted member 4971

Guest
Iran??? Ankara är Turkiets huvudstad och det krävs inget visum om du är svensk medborgare. Direktflyg från Arlanda är det nog värre med, tyvärr.

Ja typ Iran, fast där man inte behöver visum. Jag har utfärdat reseförbud mot länder som kräver det. Ankara känns spontant inte så kul :D
 
D

Deleted member 4971

Guest
Kazakhstan har ju släppt på sina visumregler för svenskar va de väl ? Nu är de väl visa on arrival!

Åk dit. Annars hade du ju Somalia med direktflyget som gick i konkurs för 2 veckor sen. Den hade varit fin :D

Jo kollade snabbt upp det och 30 dagar är ok som svennebanan. Rätt ok pris också om jag vågar mig på en resa med Skyteam.
 
D

Deleted member 4971

Guest
Lågprisflyg till Kyrgyzstan? :p Pegasus flyger, via SAW/Istanbul, till Bishkek.

Här har jag just börjat fundera om jag överlever att flyga med Skyteam så kommer du med ordet lågpris, det blir bara värre det här ;) Men tack för förslaget.
 
Toppen