Senaste nytt

Billiga flygbiljetter med SAS

Impendill

Medlem
I lågpriskalendern på SAS.se finns nu billiga biljetter till Asien från 2999 kr t/r och USA från 3499 kr t/r.

Gäller för utresa mellan 7 jan - 25 mars 2015 och bokas senast 11 aug.


I mailet jag fick av dem i morse så står det samma pris till både USA och Asien, dvs 2999 kr. Någon mer som lagt märke till det?
 

kexxcream

Medlem
Misstag sker.. men man vill nog inte bli stämd för falsk marknadsföring.. nu står det iaf 3499 kr till USA på sas.se och jag misstänker att det kommer snart ut ett nytt mail om detsamma..
 

JacobGBG

Medlem
Ser oerhört lockande ut, NYC med SAS är ju riktigt smidigt. Synd bara att stanna känns lite dämpad efter kil/nyår.
 
D

Deleted member 4971

Guest
Tänker du på kampanjen i mars/april? Där låg priserna runt 2000-lappen.. kan inte se det som en fortsättning när man ökar priset med 75%.. dock tycker jag att det är generösa priser :)

Har funnits 2 kampanjer. En där man körde 1999 till vissa destinationer och en annan för 2999.
 

chazzie

Medlem
Båda låter bekant, dock kollade jag med utgångspunkt UME och då fick jag fram samma pris till PEK som IAD vilket var den jag slog till på förra svängen. Var i LA i maj och har nu två ytterligare USA-resor inbokade, inget som hänt om jag inte varit frekvent besökare av BC :cool:
 

iRobert

Medlem
Skulle vara intressant att höra vad OT-priserna landar på, om någon bokar resa under denna kampanj. Se ifall det verkligen finns ett samband mellan billigt biljettpris och hög OT-kostnad, så som vi sett vid tidigare SAS kampanjer.
 
Toppen