Najk
Medlem
Fick precis ett mail från Amex där de ville ha feedback för att jag var inloggad på deras IPhone App för en vecka sedan. Jag kom ihåg att jag fått det tidigare och att jag tyckte frågorna var väldigt konstiga. Jag gjorde undersökningen nu med och det känns som om frågorna är mer anpassade för en kontakt med kundservice.
Här kommer några exempel:
Vad tyckte du om den service du fick under din kontakt med American Express?
Baserat på din senaste serviceupplevelse hur troligt är det att du kommer rekommendera American Express till en vän eller kollega?
Sedan kom en fråga om orsaken till varför jag var i kontakt med Amex via Appen, jag valde alternativet kontrollera kontoutdrag.
Följdfrågan var då:
Hur många gånger kontaktade du American Express för att få hjälp med ditt ärende?
Är det bara jag som reagerar på dessa frågor? De känns inte helt relevanta m.h.a att jag använde deras App.
Jag undrar vilka slutsatser de kan dra av materialet...
Här kommer några exempel:
Vad tyckte du om den service du fick under din kontakt med American Express?
Baserat på din senaste serviceupplevelse hur troligt är det att du kommer rekommendera American Express till en vän eller kollega?
Sedan kom en fråga om orsaken till varför jag var i kontakt med Amex via Appen, jag valde alternativet kontrollera kontoutdrag.
Följdfrågan var då:
Hur många gånger kontaktade du American Express för att få hjälp med ditt ärende?
Är det bara jag som reagerar på dessa frågor? De känns inte helt relevanta m.h.a att jag använde deras App.
Jag undrar vilka slutsatser de kan dra av materialet...