Senaste nytt

[Business Class] Stockholm - Moskva T/R 1.600 SEK [Estonian Air]

Snubblade över den här när jag letade efter annat. Är detta ett pris som är standard på den här rutten:confused:
Verkar ju onekligen så men tyckte priset verkade lågt så tänkte tipsa trots allt.

Eller är det kanske google/flights som spökar och visar priset i ekonomi?

Estonian.png
 
Last edited:
Ta bort tråd. Var för snabb med att posta. Det är google/flights som inte verkar synka speciellt bra med Estonians hemsida. Priset avser ekonomiklass. Det var synd annars hade man nog lagt in Moskva på listan över kommande städer att besöka. :p
 

Dr. Miles

Expert
Ja, det har varit så ganska länge. Jag undrar om hur ofta Google uppdaterar sin bokningsklasslista.
http://www.businessclass.se/forum/f...stigheter-estonian-air-eurobonus-z-klass.html

Såg det när jag kollade hemsidan. Var för ivrig på posta knappen. Tyckte väl att det verkade för bra för att vara sant men man har ju sätt och utnyttjat värre felpriser om vi säger så. :p

Ja, problemet verkar ju ha existerat sedan 2011 om man ska gå efter vad jag Jacob hittat så det kanske är på tiden att göra en uppdatering.

Denna förvirring har varit uppe minst tre gånger tidigare. Se mer i bl.a. denna tråd.

http://www.businessclass.se/forum/f...stigheter-estonian-air-eurobonus-z-klass.html

Har faktiskt missat dessa trådar. Hade ingen som helst aning. Nu vet jag. :)
Bara bryta in den här tråden i den högen då.
 
Last edited:

Palazzi

Medlem
Synd att det inte stämde :D

Jag förstår att du inte hittade de andra trådarna. Det känns ju konstigt att du skulle ha sökt efter en tråd om prisfel, när du trodde att priset var korrekt. Var ju inte övertydliga rubriker på dessa heller...

Annars är det väl inte ett så tokigt pris till Moskva i ekonomiklass iaf, om nu nu ska dit :)
 

Timotey

Medlem
Håller med Palazzi rätt juste pris för att vara ekonomi, nu har jag ingen lust att besöka Ryssland iaf men någon annan kanske. Personligen så är jag lite förtjust i TLL.
 
Toppen