Senaste nytt

Status match Aegean Gold - Emirates Skywards

johhenrik

Medlem
Jag försökte för 4v sen. Matchade mot TKE+, EBG samt FBG. Inte hört ett smack förutom att de mottagit det o deras Sales dept skulle avgöra. Jag har Skywards silver och de matchar bara till nivån ovanför vad du har.
 

pep

Medlem
Jeg har netop meldt mig ind i Skywards og forsøger statusmatching til guld (sølv?) fra OW og *A guld kort. Jeg holder jer orienteret om der sker fremgang....
 

johhenrik

Medlem
Jeg har netop meldt mig ind i Skywards og forsøger statusmatching til guld (sølv?) fra OW og *A guld kort. Jeg holder jer orienteret om der sker fremgang....

De statusmatchar bara en nivå upp, så om du har Skywards Blue, kan du få Silver. Har du Silver kan du få Guld. Så om du har lite flighter är det smartast att matcha efter du har nått silver.
 

VonMögen

Medlem
De statusmatchar bara en nivå upp, så om du har Skywards Blue, kan du få Silver. Har du Silver kan du få Guld. Så om du har lite flighter är det smartast att matcha efter du har nått silver.
Du har fel. Har en kollega som fick guld direkt efter statusmatch från *A guld utan att påvisa några kommande flighter.
 
Toppen