Senaste nytt

"Prova på SJ Lounge under hela juli"

Marcus_R

Medlem
Saxat från senaste SJ-prio utskicket. Känns nästan som de sneglat på SAS och EBS :rolleyes:

Prova på SJ Lounge under hela juli

Under hela juli är du på Grå nivå välkommen att koppla av i SJ Lounge – utan extra kostnad. Det är egentligen en förmån som ingår i medlemskapet på Svart nivå. Våra sköna, fräscha lounger hittar du på Stockholm C och Göteborg C. Erbjudandet gäller för en person per medlemskort. Ring på dörrklockan vid ingången till SJ Lounge så välkomnas du in. Kom ihåg att visa upp ditt SJ Prio-kort.
 

Jonas C

Medlem
De körde samma kampanj förra året. Så frågan är om det var SAS som kopierade SJ eller tvärtom ;)

Kanske blir ett besök till Stockholm under veckan nu när 1klass kostar halva priset.
 

Marcus_R

Medlem
De körde samma kampanj förra året. Så frågan är om det var SAS som kopierade SJ eller tvärtom ;)

Kanske blir ett besök till Stockholm under veckan nu när 1klass kostar halva priset.

Haha, sedär. Har jag missat. Får ta och testa mini-loungen här i Göteborg helt enkelt.
 
Jaha, trodde sj loungen var trång nog på vardagarna...

Men sj loungen är inget speciellt alls, typ wienerbröden som är det ända ätbara.
 

rvarttinen

Medlem
...
Men sj loungen är inget speciellt alls, typ wienerbröden som är det ända ätbara.

Ja, kanske kan man göra en ostmacka åt sig själv också ... Nej, tycker den inte tillför så mycket.
Provade åka med en månadsbiljett i förstaklass under en månad för att se hur det funkade - gratis kaffe på morgonen, i loungen, var väl den största behållningen tycker jag.
Annars, så var det den mest förvirrande månaden jag upplevt bland de resor jag gjort med SJ; av fyra konduktörer fick jag fem svar på vad som ingick i första klass på den korta sträcka jag åkte. Kundtjänst bidrog också, men de citerade mest reglerna (de konduktörer som var i tjänst verkade ha egna 'personliga' regler om vad som gällde och inte).

Under en resa (x2000 1:a klass) Göteborg t/r förra året visade det sig då att loungen där var stängd på helger. Fortfarande så?
 
Toppen