Senaste nytt

Inrikes/Utrikes på Landvetter. Dina förslag, idéer och observationer....

Hej,

Startar en tråd för att samla in vad bc.se tycker om vår nya terminal. Vi har arbetat hårt på att få en sådan bra start som möjligt, men det går inte att få med allt. Kanske sitter någon skylt fel, har vi missat något? Här tänker jag att vi samlar det ni tycker att vi skall fokusera på för att få det så bra som möjligt.

Ok, bring it on!

-Fredrik
 
D

Deleted member 4971

Guest
Gate 15 när jag skulle mot 13, tänk då om även 16 skulel används + 13 landar och alla ska ut
image.jpg
 
Gate 15 när jag skulle mot 13, tänk då om även 16 skulel används + 13 landar och alla ska ut
Är det folk som precis anlänt, väntar på att boarda, eller bara hänger där?

En mycket liten detalj förresten, GOT Landvetter Airport. Tittade på kartan http://www.swedavia.se/PageFiles/542/karta-efter-sakkontroll-GOT.pdf för att orientera mig och noterade att den som gjort skissen satt ut rubriken "Restauranger, Barer, Caféer" dubbelt, även på det som är gult (säkerhetskontroll och lounge).
 

Agö

Medlem
Området vid Gate 17 är ju en form av flaskhals och kan föreställa mig att det blir värre nu. Tycker alltid att det är trångt där när jag flyger till/från GOT. Där finns det förbättringsutrymme, om möjligt.
 
D

Deleted member 4971

Guest
Nu har jag sprungit runt där en del måste jag få säga. och ja det enda som känns ogenomtänkt är gate allokering. Och att vi inrikesresenärer fortfarande måste gå genom inrikes security. Känns onödigt stökigt för mig som vill till loungen på morgonen.
 
Toppen