agehall
Medlem
Vi är ju rätt duktiga på att klaga när något, även småsaker, går snett. Jag tänkte att det kanske kunde vara trevligt med en tråd där vi kan ge beröm när saker går bättre än förväntat också. Jag känner ofta att det kan vara småsaker som gör mig glad, men de kanske inte motiverar en egen tråd...
Så varför inte skriva ett inlägg i den här tråden när något gått bättre än väntat när du rest eller på annat sätt varit i kontakt med SAS..?
---
Som första beröm vill jag nämna SAS kundtjänst häromdagen. Jag skulle ha med mig lite specialbagage hem från USA och var osäker på om det behövde förbokas på något sätt. En Jörgen på kundtjänst svarade på mindre än en minut och hade redan min bokning framme, så inget tjafs med bokningskoder etc. Då han inte kunde svara på hur mitt, något speciella, bagage skulle hanteras bad han att få återkomma och mindre än 30 minuter senare fick jag ett mail från kundtjänst som sa att allt var OK!
Incheckningen på EWR bör också få lite beröm för att de faktiskt skällde på den (rätt stora) familj som trängde sig in i Business-check-in-kön före oss och sedan visade sig ha economy biljetter och ingen status.
Så varför inte skriva ett inlägg i den här tråden när något gått bättre än väntat när du rest eller på annat sätt varit i kontakt med SAS..?
---
Som första beröm vill jag nämna SAS kundtjänst häromdagen. Jag skulle ha med mig lite specialbagage hem från USA och var osäker på om det behövde förbokas på något sätt. En Jörgen på kundtjänst svarade på mindre än en minut och hade redan min bokning framme, så inget tjafs med bokningskoder etc. Då han inte kunde svara på hur mitt, något speciella, bagage skulle hanteras bad han att få återkomma och mindre än 30 minuter senare fick jag ett mail från kundtjänst som sa att allt var OK!
Incheckningen på EWR bör också få lite beröm för att de faktiskt skällde på den (rätt stora) familj som trängde sig in i Business-check-in-kön före oss och sedan visade sig ha economy biljetter och ingen status.