Senaste nytt

Perfektionsfråga ang. sittplats i Club World på 3-klass 777.

Aerophobia

Medlem
Hej,

Jag undrar om det finns någon med näsa för detaljer? Jag ber om ursäkt om det här är den nördigaste frågan någonsin, men det är väl nörderi som är vår gemensamma nämnare?:rolleyes:
Vi är 3 pers som ska åk i CW på en 3-klass 777 och funderar på "love seats" och en plats vid mittgången på rad 1. Så, min fråga gäller 1D och 1G.
Vilken av dessa stolar har fotpallen precis vid toalettdörren framför? På BA:s seat maps är toaletten framför 1G. Dock har jag luskat fram foton som visar en toalettdörr framför 1D. Och jag är ganska säker på att det är foton från en 3-klass då första raden är vinklad på ett sätt som den inte är på 4-klass. Med tanke på att det är flygningar på runt 12 timmar så kan det vara trevligt att slippa en toalettkö i ansiktet.
 

NotRyan

Medlem
Jag ber om ursäkt om det här är den nördigaste frågan någonsin, men det är väl nörderi som är vår gemensamma nämnare?:rolleyes:

Vi är 3 pers som ska åk i CW på en 3-klass 777 och funderar på "love seats" och en plats vid mittgången på rad 1. Så, min fråga gäller 1D och 1G.
Vilken av dessa stolar har fotpallen precis vid toalettdörren framför? På BA:s seat maps är toaletten framför 1G. Dock har jag luskat fram foton som visar en toalettdörr framför 1D. Och jag är ganska säker på att det är foton från en 3-klass då första raden är vinklad på ett sätt som den inte är på 4-klass. Med tanke på att det är flygningar på runt 12 timmar så kan det vara trevligt att slippa en toalettkö i ansiktet.

Ping Homer

Ping Concorde

Det kanske ni kan svara på.... :cool:

Mvh
/NotRyan
 

gdaily

Medlem
Rätt svar är inte rad 1, utan sista raden i kabinen :) De loveseatsen är underbara om man reser med någon "man är in love with" och man har ingen man behöver kliva över...
 

Aerophobia

Medlem
Rätt svar är inte rad 1, utan sista raden i kabinen :) De loveseatsen är underbara om man reser med någon "man är in love with" och man har ingen man behöver kliva över...

Fast det är inte love seats:en som är på tapeten, utan sätena precis bredvid, mot gången. Men jag håller med, längst bak är bäst. Särskilt mot fönstret. Men love seats:en längst bak i första kabinen är även baby bassinet seats, vilket betyder att vi kan bli av med våra förbokade säten, och placeras på restplatser, om barn ska med på resan.
 
Toppen