Senaste nytt

40% rabatt på Eurobonus mellan 26-30 december!!!

bL0m

Medlem
Ibland blir man lite besviken...

Jag började med att försöka köpa poäng via denna kampanj, då får jag felmeddelanden att det inte går att köpa poäng till mitt konto. I samband med detta kontaktade jag Eurobonus och får till svar att mitt konto är nytt och att detta är anledningen till att det inte går att köpa poäng. Tipset från Eurobonus var att jag skulle registrera en av mina flygningar...nu kommer problem nummer två...

Jag berättade då att jag har försökt använda deras efterregistrerings verktyg, men även denna gång får jag felmeddelande. Det manuella alternativet har inte godkänt min senaste flygning.

Visst kallas detta moment 22?

Jag testade att ge poäng som gåva till mig själv via flickvännens konto, tyvärr även denna gång utan resultat.

Man känner sig lite hjälplös, men det är väl bara att bita i det sura äpplet? Alternativt får jag köpa poäng till flickvännens konto och tillgodose mig poängen via henne (fungerar detta om vi reser tillsammans?).
 

ryds

Medlem
Är det värt att köpa några extra poäng , är detta en bra Affär ?
Har en Amex voucher, är uppe i 75 000 poäng och funderar på att köpa till 15 000 poäng för att åka business .
Hur är möjligheten att få tag i biljetter till EWR eller ORD,7,8,9 september 2012 och stanna borta 8-10 dagar. Vi tänker åka vidare till MIA.
 

Mikael

Medlem
Om du saknar en viss mängd poäng och SAS har "rea" kan det vara värt att köpa. Att däremot köpa tillräckligt för en hel resa (som är mycket prisvärt på tex US airways) är knappast värt besväret.
 
Är det värt att köpa några extra poäng , är detta en bra Affär ?
Nu har jag missat denna kampanj och som alltid brukar det vara man är mycket efterklok efter att ha missat något bra deal. Kommer säkerligen vänta på nästa liknande kampanj men tror inte att det blir såhär tillfälle som nu.

Man kunde få 45K poäng med 40% rabatt för €873($1135) och sen använt dessa till att slå till och köpa en bonusresa från USA i EcoX med nuvarande point bargain kampanj. För en som startar sin resa i Scandinavien är det knappast något bra deal, men ändå OK ifall man har poäng på kontot och går för en resa i Business.
sasusbargain.jpg
 

ryds

Medlem
Handlade 14 000 poäng, tog 5 min sedan var poängen inne på kontot. Så nu gäller det att bara att hitta Businessclass platser.
Vi tänkte flyga vidare till MIA. Ska man flyga till ORD eller EWR, vad är bäst ?
 
Tror mest bang for buck vore om man köper en resa i Economy och sen uppgraderar sig vid gaten till EcoExtra ifall det är någorlunda fullt i Economi kabinen. €222 enkelväg är ganska bra pris när man är på natteflyg tillbaka från USA.
 

agehall

Medlem
Tveksam till att detta var en bra deal i allmänhet. Köpa poäng är nästan alltid en dålig deal, förutom när US kör med 100% bonus....
 
Toppen