Senaste nytt

Kan inte längre se mina bokningsdetaljer

maba

Medlem
Har två bokningar som jag gjort på Hiltons hemsida. Fram till för ca tre veckor sedan kunde jag se bokningsdetaljerna genom att logga in på mitt konto och gå vidare till View/Edit på respektive bokning. När jag nu försker göra samma sak så får jag meddelandet
"The reservation you are attempting to modify is not associated to this account. Please sign in to a different account or call 1-800-774-1500 for assistance".

Skickade iväg ett mail till dem och fick då nån typ av standardsvar.

Dear Mr. XX,

Thank you for your inquiry regarding reservations. We appreciate you taking the time to contact us.

I apologize for any inconvenience. Unfortunately, some reservations may not be accessible online due to the booking channel, rate confirmed, mismatch name, or modifications. For additional assistance with reservations that can not be managed online, please be sure to contact the HHonors Help Desk at 1-800-HHONORS / International Free Number (UIFN) + 800 HHILTONS / (+ 800 44 45 86 67) or send an email to hhonors@hilton.com. You may also contact the Hilton Dubai Jumeirah hotel directly by calling 971-4-399-1111.

If there is anything else we can assist you with, please do not hesitate to contact us. For immediate assistance, please click on the link below for the contact number of the Hilton Worldwide Service Center location nearest you.

Hilton HHonors Hotel Loyalty Program Support | Hilton HHonors.

Best regards,

Nu till frågan, har någon annan upplevt samma sak att det tidigare gått att se bokningsdetaljerna och att de sedan plötsligt försvunnit?
 

Johan76

Medlem
Jag har i ett fåtal (2) fall haft problem med Hilton appen som man kan köra i mobilen nu under våren, i de lägena har jag alltid kunnat hitta bokning genom att logga in på Hiltons hemsida på nätet.

Det har också i vissa lägen varit så att jag kunnat boka genom Hilton's sida men inte genom Hhonours.


Är du bokad genom resebyrå så kan det i början vara barnsjukdomar (dvs mismatch namn/nummer mellan systemen), men då borde du inte hittat bokningen till att börja med. Hilton's support bör i alla lägen kunna koppla din bokning till ditt HHonours nummer och då ska du kunna se den online.


Låter spontant mycket märkligt och jag skulle fortsätta uppföljning mot deras support.
 

ulagun

Medlem
Är själv Diamond på HH och det händer (alltför) ofta att detta svar dyker upp.
Efter någon dag brukar man kunna se sin bokning igen. Eller kontakta hotellet direkt.

Ett litet tips till Gold & Diamond är att Hilton oftast lägger in uppgraderingar under View/Edit dagen innan eller tidigt morgonen ankomstdagen.
Bra om du i förväg vill veta om du blivit uppgraderad eller ej.
 

maba

Medlem
Är själv Diamond på HH och det händer (alltför) ofta att detta svar dyker upp.
Efter någon dag brukar man kunna se sin bokning igen. Eller kontakta hotellet direkt.

Själv är jag Guld hos dem men har aldrig tidigare stött på detta problem, har nu varit så under tre veckors tid. Skickade ytterligare ett mail till dem så får se vad som händer. Det är just informationen om uppgradering som jag är intresserad av att ta del av innan vi kommer till hotellet :)
 

maba

Medlem
Fick ett nytt svar från Hilton där de svarar att det är eftersom jag bokat till rabatterat pris som inte tillåter ändringar eller avbokningar som jag inte kan se bokningen, men jag har kunnat gjort det under fyra månaders tid fram till för tre veckor sedan. Vad trött jag blir

Dear Mr. XX,

Thank you for your inquiry regarding your reservations. We appreciate you taking the time to contact us.

I apologize for the inconvenience this has caused. The reservations you have referenced were confirmed at a restricted rate that does not allow changes or cancellations. This is the reason why they may not be viewed.


If there is anything else we can assist you with, please do not hesitate to contact us. For immediate assistance, please click on the link below for the contact number of the Hilton Worldwide Service Center location nearest you.

Hilton HHonors Hotel Loyalty Program Support | Hilton HHonors.

Best regards,
 

agehall

Medlem
Det där är BS. Jag har flera reservationer som inte går att ändra och alla syns på mitt konto.
 

maba

Medlem
Det där är BS. Jag har flera reservationer som inte går att ändra och alla syns på mitt konto.

Visst är det BS, men vad gör man när jag får ett sånt svar från dem. Har också haft reservationer som synts på kontot trots att de inte gått att ändra eller avbeställa. Blir bara trött av deras förklaringar
 
Toppen