Senaste nytt

Poängintjäning på Turkish Airlines?

Bryant

Medlem
Jag har bokat en resa med TK i bokningsklass P vilket är en väldigt billig biljett. Finns det något bolag inom *A som tillåter intjäning i denna klass? Varken A3 eller EB tillåter detta.
 

Jacob

Medlem
Jag hade också en flygning med Turkish Airlines tidigare i höstas som bokades just i bokningsklass P. Jag vill minnas att jag tittade runt lite då och hittade inget alternativ för poängen, i alla fall inget som passade mig.

Dock var det en tokbillig biljett och Star Alliance guldförmånerna fick jag hur som helst, så jag brydde mig inte så mycket om det.
 

Bryant

Medlem
Tack för ett snabbt svar! Jag har resonerat som du, eftersom jag är *G så har jag och tjejen tillgång till det trevliga på en väldigt billig biljett.
Sen skulle det vara ett plus om någon ville ge mig poäng också:)
 

FFlash

Medlem
Jag har bokat en resa med TK i bokningsklass P vilket är en väldigt billig biljett. Finns det något bolag inom *A som tillåter intjäning i denna klass? Varken A3 eller EB tillåter detta.

Gammalt tråd men rapporterar en data point. Uppgraderade mig mha elite+ vouchers från P till C och lade in EBD numret, hoppades på "fel" kreditering av poäng vilket som inte skedde så jag kollade att efterregga hos TK dom flygen précis och fick poängen hemma hos TK omedelbart även om det stod EBD numret på boarding pass.
Det blev inte manga TK poäng men ändå.
 
Toppen